Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Proteinintoleranse/peptider i urinen/test hos NeurozymJeg skal om et par uker sjekke urinen med en test som utføres hos http://www.neurozym.com, og de skriver dette:
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Proteinintoleranse/peptider i urinen/test hos NeurozymDette høres veldig spennende ut, men jeg har ikke noe greie på det. Jeg har en datter som har mye smerter i maven, men ikke funnet ut av det. Hun gikk en stund til homeopat som jeg mener var en ren kvakksalver
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Proteinintoleranse/peptider i urinen/test hos NeurozymJeg skal gjerne dele erfaringene her, om det er interesse for det.
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Proteinintoleranse/peptider i urinen/test hos Neurozym
Har hatt en masse plager i mange år, både psykiske og fysiske. For ett år siden kom jeg over proteinintoleranseforreningen www.npif.no på Google. Uten å kontakte hverken lege eller noen mattest la jeg om kostholdet. Totalt glutenfritt og uten noe slag av meieriprodukter. Plagene forsvant. Min håpløse mage ble normal, utslett forsvant og hard hud på føttene og fotsopp forsvant på 4 dager. Dystert sinn ble til arbeidsglede. Til og med noen ekstra kilo ble også borte. Bare bitte små menger med meieriprodukter og gluten kommer problemene tilbake. Så nå har det blitt et livsstil å leve på denne måten. Men det tar tid å finne ut hva matvarene inneholder.. Send en mail til matvareprodusentene. De sender deg en allergioversikt om de er seriøse nok. Legger ved en link som jeg fant på PIF sine hjemmesider hvordan du kan legge om ditt kosthold enkelt og greit. Heldigvis er det lov her i landet å spise det en selv vil. Ja til og med min manns små asmaproblemer ble helt bort. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: uten melk og gluten
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Proteinintoleranse/peptider i urinen/test hos NeurozymHei igjen! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: uten melk og gluten
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Akershus
Alder: 47
![]() |
Sv: Proteinintoleranse/peptider i urinen/test hos Neurozym
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gluten og melkefritt, spiser vegetar så mye som mulig bortsett fra en sjelden gang fisk :)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sukker i urinen ... fy-fy? | mertan80 | Lavkarbo generelt | 13 | 25-04-07 21:46 |
Proteinintoleranse | SjokoMons | Lavkarbo generelt | 1 | 26-10-06 15:31 |
Proteinintoleranse | Goggen | Spørsmål og svar | 3 | 07-10-06 19:53 |
Ketoner i urinen | Sniff | Ketolysekuren | 2 | 15-08-06 22:13 |
Proteinintoleranse | mofe | Fysisk og mental helse | 5 | 25-02-05 11:20 |