Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Vondt i maven og kvalmHeia. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavcarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vondt i maven og kvalmDet er noe du ikke tåler en eller annen sted... eller så takler du ikke så meget fett på en gang (skjønner ikke at avokado er sååå fet da)...?
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Sv: Vondt i maven og kvalmKan ikke fortelle deg hvorfor, men jeg blir også veldig kvalm og uvel av avocado, selv i små mengder. Ble ikke det før, men nå er det blitt sånn at jeg bare må ligge langt unna. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() |
Sv: Vondt i maven og kvalmJeg får mageknip om jeg spiser egg til frokost. Går helt greit med egg andre tider i døgnet. Er noe som har kommet etterhvert. Pussig, men sånn er det bare. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egendefinert
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vondt i maven og kvalm
Tror Smgj har rett, mulig magen din synes det er tøft med så mye fett på en gang.Har du prøvd å legge til litt grønnsaker?Det er ofte lurt,min mage liker best litt ,eller mye ,grønnsaker til hvert måltid. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
''Spis maven flad'' | Giulia | Lavkarbobøker | 1 | 12-11-11 20:17 |
Vondt i hele kroppen, kvalm og vondt i hodet | Spira2 | Ketolysekuren | 5 | 12-09-11 14:49 |
Kvalm og vondt i hodet idag | stinemora | Ketolysekuren | 5 | 10-10-10 19:56 |
Kvalm! | Nupsida | Ketolysekuren | 9 | 28-08-10 22:52 |
Kvalm og vondt i hovudet... | Konkelimonke | Lavkarbo generelt | 9 | 28-01-07 15:35 |