Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Hjelp! Jeg får ikke til julekaker! Noen sikre oppskrifter?Jeg får visst ikke helt til verken mandelmel eller kokosmel. Og delfiakake liker jeg ikke. Noen som har noen ENKLE gode oppskrifter på kjeks/småkaker??
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Jeg får ikke til julekaker! Noen idiotsikre oppskrifter??Disse er veldig gode
Den som venter på no' godt..... ![]() Sist redigert av Dietta : 26-11-12 kl 15:24. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Jeg får ikke til julekaker! Noen sikre oppskrifter?Hva er det du har prøvd da? Greit å vita hva som ikke funka |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Julekaker, snacks/snop og julemat, kan noen dele oppskrifter? | hope10 | LCHF | 8 | 30-09-11 17:41 |
Oppskrifter på julekaker/småkaker/kjeks | Marina | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 3 | 28-08-11 23:34 |
kan noen hjelp meg, raser ikke ned i vekt | kelly24 | Generell diskusjon | 3 | 28-02-11 17:11 |
Hjelp! (julekaker) | Summer | Lavkarbo generelt | 15 | 11-12-05 03:28 |
Hjelp! Finner ikke oppskrifter fra Hjemmet 6/12 | mam | Kake/dessert og snacks | 3 | 24-12-04 00:53 |