Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Tilbake hit etter slankeoperasjon

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-08-12, 17:25   #1
blå blomst
Medlem

blå blomst sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestlandet
blå blomst er på en erverdig vei

Tilbake hit etter slankeoperasjon

Jeg har prøvd noen runder på lavkarbo, og på det meste gikk jeg ned 17kilo. Men alt kom på igjen pluss litt mer. Jeg ble så desperat at jeg tok en gastric sleeve operasjon, og jeg har ikke angret på det. Nå er jeg 27 kilo lettere enn jeg var på det tyngste i fjor sen høst. Jeg har åtte kilo igjen å gå ned før trivselsvekt, og skal da sette inn lavkarbogiret for å få det til.

Gammel 19-08-12, 18:27   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake hit etter slankeoperasjon

Velkommen tilbake!

Selv venter jeg på en GBP den 19/9 og håper jeg tåler lavkarbo etterpå, for det er helt klart det kostholdet jeg trives best med!

Gammel 26-12-12, 12:41   #3
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Tilbake hit etter slankeoperasjon

Jeg skal ta Sleeve operasjon nå i januar som kommer.
Er også veldig fornøyd med lavkarbo kostholdet, og har gått ned litt, men bare litt. Jeg har veeeeeeeldig mange kilo som bør av for helsen min sin del.

Tror mange kan følge delvis lavkarbo, dvs at de prioriterer proteiner, fremfor karber. Men har lest at mange reagerer på fett, så man kan nok ikke kjøre streng lavkarbo med mye fett og minimalt med karber.

Er det andre her som følger lavkarbo etter operasjon?

Gammel 26-12-12, 15:21   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake hit etter slankeoperasjon

Jeg spiser moderat lavkarbo til daglig nå og har ikke noe problemer med fettinntaket! Tror det mest beror på at det ikke blir så mye mat av gangen uansett! Er jo slett ikke plass til så mye!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er tilbake her etter 3 år Evamor Generell diskusjon 1 08-02-11 14:30
Da er jeg tilbake etter ferie Flisa Ketolysekuren 4 05-08-08 10:32
Tilbake etter 2 mnd ... snupperella Ketolysekuren 5 25-06-07 19:00

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.