Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Barcelona

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-05-05, 20:54   #1
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Barcelona

Jeg kan ikke dy meg for å sjekke om jeg kan få noen tips fra der eher inne. Jeg og kjæresten skal tilbringe noen dager i Barcelona nå senere i juni. Vi har vært i den byen før, og da så vi Gaudis verker, spasert masse i Barri Gotic, besøkt mange restauranter og shoppet en hel del.

Det jeg lurte på er om dere her inne har noen spennende tips til hva vi bør oppleve? Det er forresten 4 år siden sist vi var der.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 31-05-05, 07:32   #2
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

*dytter opp*

Gammel 31-05-05, 08:34   #3
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 66
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Har du lest "Vindens skygge"?

Gammel 31-05-05, 08:43   #4
pysa
Ubekreftet Medlem

pysa sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Telemark
Alder: 48
pysa er ny på veien

Jeg er i Barcelona nesten hvert år...så jeg burde være rette person å spørre om hva man burde gjøre.... men det kommer jo litt ann på hva man liker da. Hvor lenge skal dere være? Har dere prøvd å gå på salsa restaurant/bar . Der lærer man å danse salsa av instruktør i felleskap...ganske artig....

Som sagt kommer jo an på hvor lenge man skal være der og hva man liker... bare spør

pysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 31-05-05, 11:52   #5
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Tja.... jeg elsker sol, sommer, Tapas, god vin og shopping (kanke for at jeg er så enkel jeg ), mens mannen min nok er litt mer kulturell. Vi har planer om å dra på Salvador Dali museet i Dalis hjemby litt utenfor Barcelona.

Salsa hørtes jo morsomt ut ja

Gammel 31-05-05, 11:53   #6
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Alfie

Har du lest "Vindens skygge"?

Nei.... fortell fortell!

Gammel 31-05-05, 12:02   #7
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Tapaz, tapaz, tapaz, mat, mat, mat oghvitvin, hvitvin, hvitvin og shopping, shoopping, shopping....utover det så er det tid og sted for koselige samtaler og romanse....

Var 5 dager i Barcelona i mars med ungene mine.....Herlig. Gamlebyen og Gaudi fikk vi og med oss. Og Segrada Familia...Husker plutselig ikke hvordan det skrives. Denne enorme Katedralen som er under bygging. Grotesk synes jeg, men et eventyrlig byggverk.

Ellers så kan jeg jo anbefale Matmarkedet på La Rambla.....En opplevelse...
...mer rakk ikke vi....

Skal titte litt i notatene mine, for å se hva jeg har glemt at vi gjorde

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 31-05-05, 12:32   #8
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Anne

Tapaz, tapaz, tapaz, mat, mat, mat oghvitvin, hvitvin, hvitvin og shopping, shoopping, shopping....utover det så er det tid og sted for koselige samtaler og romanse....

Var 5 dager i Barcelona i mars med ungene mine.....Herlig. Gamlebyen og Gaudi fikk vi og med oss. Og Segrada Familia...Husker plutselig ikke hvordan det skrives. Denne enorme Katedralen som er under bygging. Grotesk synes jeg, men et eventyrlig byggverk.

Ellers så kan jeg jo anbefale Matmarkedet på La Rambla.....En opplevelse...
...mer rakk ikke vi....

Skal titte litt i notatene mine, for å se hva jeg har glemt at vi gjorde

Hehe Anne ...... høres ut som at vi burde reist sammen

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.