Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Artig reportasje i VG i dag!Leste nettopp spøndags VG, og der var det en artig reportasje. Under overskriften "Bli kvitt magefettet! eller noe slikt, antok jeg at det ville befinne seg det vanlige vektklubb opplegget. Men neida, oppskriften her var max 100 gram karbohydrater, 1 gram protein pr kg kroppsvekt, rene naturlige råvarer og masse grønnsaker! Helt lavkarbo med andre ord, bare det at ikke ordet lavkarbo ble nevnt! Dette var nye takter fra VG, kanskje vi vil se flere saklige ernæringsreportasjer fremover i stedet for den skremselspropagandaen de har bedrevet til nå for å promotere sin vektklubb? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Artig reportasje i VG i dag!Et glitrende eksempel på at mange fremdeles tror at lavkarbo er synonymt med at man spiser egg og bacon tre ganger om dagen, drikker baconfett til kvelds og skyr sukker og grønnsaker som pesten. *sukk*
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: London
Alder: 34
![]() |
Sv: Artig reportasje i VG i dag!
Veldig sant! Har sjølv ei søster som meiner eg er 'fanatisk' når eg snakker om lavkarbo, og at eg er på ein 'kur'. Men sjølv snakker ho om at ho slanker seg fordi ho har kutta ned sjokolade, pasta, ris og sukker, og at ho kun eter knekkebrød istadenfor brød. Eg berre, eeehm.... jaha, kva kaller du lavkarbo da? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fin reportasje i Østlendingen i går. | Engledans | Artikler | 0 | 12-01-12 14:56 |
Dagbladet-reportasje: Diettene som virker | Annne | Lavkarbo generelt | 9 | 24-05-11 20:18 |
Reportasje i Dagens Næringsliv lørdag 21/5 | Annne | Lavkarbo generelt | 1 | 24-05-11 13:06 |
Artig om innholdsfortegnelse på matvarer | Gracella | Generell ernæringsdebatt | 3 | 23-01-11 15:20 |
Artig studie | danish | Lavkarbo generelt | 1 | 17-03-09 19:48 |