Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2013
![]() |
Komme inn i ketose på nyttHei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Komme inn i ketose på nyttSlapp av! Spis riktig, så kommer ketosen igjen den! Det må den jo, så lenge du spiser lite nok karbohydrater så har den ikke store valget. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Komme inn i ketose på nyttKanskje logge hva du spiser noen dager og sjekke hva du ligger på i andel karbo/fett/protein? Jeg har gjort det de siste tre dagene. Veldig lenge siden sist og jeg ser igjen at det er så mye lettere å avstå fra småspising når alt registreres. Har aldri gjort det mer enn noen dager i slengen, passer uansett ikke for alle. Men det kan gi noen tankevekkere. Jeg er ihvertfall garantert i ketose nå, uten at jeg måler. Skal heller ikke ned mer enn 4-5 kg, men om jeg ikke er konsekvent så tviholder jeg på de kiloene og jeg tillater meg stadig småting som bidrar til å stoppe fettforbrenningen.
Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Sv: Komme inn i ketose på nyttSpiser du ketogent så er du/kommer i ketose. Slapp av (og kast evt. sticks hvis de stresser deg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Sv: Komme inn i ketose på nyttHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvordan komme i ketose? | Buksene strammer | Lavkarbo generelt | 3 | 07-06-10 18:08 |
Komme i Ketose | Lillemeg1 | Lavkarbo generelt | 8 | 16-02-10 14:39 |
Tar det lang tid å komme ut av ketose? | kath | Ketolysekuren | 25 | 09-10-09 07:11 |
Kan man komme i ketose med BMI på 20? | Ullabulla | Ketolysekuren | 85 | 18-09-07 10:36 |
Tar det lang tid å komme i ketose? | Boxie | Spørsmål og svar | 37 | 22-04-06 11:03 |