Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Er anispulver og yaconpulver det samme?Hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er anispulver og yaconpulver det samme?
Jeg tror ikke at det er det samme - men se om det hjelper om du setter anførselstegn rundt ordet når du søker? Altså "Anispulver" istedet for bare Anispulver. (Anførselstegn forteller søkemotoren at "Det er DETTE jeg vil søke etter, selv om du tror at jeg mener det ordet som ligner veldig som veldig mange andre har søkt etter.")
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 36
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er anispulver og yaconpulver det samme?
Yaconpulver blir laget av yaconrot, mens anis pulver er laget av anis, så ne idet er ikke det samme. Men ser ut til at anispulver ikke er så lett å få tak i. http://raadhuskiosken.dk/krydderier-...lver-2424.html men vet ikke om de eventuelt sender til norge |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egen
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er hvetemel fy-fy samme hva? | Marella77 | Ketolysekuren | 35 | 28-11-11 19:20 |
Er det noen her med samme mål som meg? | Tone-Rose | Generell diskusjon | 10 | 12-08-11 14:23 |
Ketolysetabletter til samme tid? | Filakia | Ketolysekuren | 9 | 07-07-09 22:07 |
Er soyamel og soyaproteinpulver det samme? | MoaMoa | Spørsmål og svar | 3 | 17-09-08 09:53 |
Kan de spise det samme? | Lil@ | Barns kosthold | 1 | 29-01-07 12:59 |