Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
noen som kan skatte greier???Jeg skjønner ikke regnestykket når når det gjelder foreldre fradrag??? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som kan skatte greier???Synes alltid det er fryktelig skummelt å svare på sånne greier, men kan ikke dy meg fra å prøve, so here goes nothing... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som kan skatte greier???Takk for svaret.. men jeg fikk ikke helt svaret jeg ville ha.. jeg skjønner at det er flere variable fradrag.. Det jeg savner er det gamle oppsettet da forsto jeg litt mer hva som ble gjort. Men jeg finner ikke noe i den rettleidningen jeg fikk i hvertfall.. Det jeg er ute etter å få svar på er vel hvor mye jeg hadde fått igjen hvis jeg ikke hadde hatt foreldrefradraget.. (jeg har hele fradraget, men det samboer som betaler barnehageplassen) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som kan skatte greier???okey, da forstår jeg hva du mener, men mmm, da kommer nok jeg til kort også. Det hadde vært kjekt å finne ut av det selvfølgelig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Atkins' diett - farlig eller genial? | donjuanwannabe | Lavkarbo generelt | 27 | 22-05-08 08:08 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
noen som vet noe.. | sommerfugl | Fysisk og mental helse | 31 | 02-07-05 17:01 |
Noen som kan hjelpe? | Glykemia | Stoffskifte / hormonproblemer | 6 | 08-01-05 16:09 |