Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
![]() |
Periodisk fastingEr det flere som har prøvd periodisk fasting i kombinasjon med lavkarbo? Jeg driver å prøver meg fram med 14 timers faste og 10 timers spisevindu og fungerer dette greit så tenkte jeg å prøve 16:8 . Jeg har lest at det kan være lurt å ha ca de samme faste og spisetidene hver dag, men som turnusarbeider er ikke dette like greit, da jeg jobber dag-kveld-natt og lange helger. Håper noen har erfaringer og tips om emnet som de kan dele |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Periodisk fastingKetose og periodisk faste passer supert sammen. Hvis man er i ketose og bare putter mat i munnen når man faktisk er sulten så kommer gjerne fasten helt naturlig.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
![]() |
Sv: Periodisk fastingJa det fungerer veldig bra enn så lenge |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Sv: Periodisk fastingJeg sliter med faste. Er sulten om morgenen og sliter meg gjennom dagen. Kansje for lite fett |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fasting og salt | Spinnerette | Generell ernæringsdebatt | 8 | 02-11-16 14:27 |
Ned 14 kg på 14 uker med periodisk fasting | lillekri | Andre dietter | 2 | 04-09-14 20:10 |
Intermittent fasting | MissMina | Spørsmål og svar | 10 | 24-11-12 10:58 |
Fet frokost før fasting i dag :/ | Monja66 | Generell diskusjon | 1 | 02-10-11 20:23 |
Noen som benytter seg av midlertidig fasting? | Sungrazer | Lavkarbo generelt | 20 | 21-04-10 21:48 |