Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nille!! :D

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-07-05, 00:49   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Avokadoolje?

Hvor kjøper du avokado-oljen din henne? Og hva koster den?

Sist redigert av Summer : 18-08-05 kl 13:38.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-07-05, 08:46   #2
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg heter ikke Nille , men kjøper avokadoolje på Ultra. Kanksje det finnes en sånn i Stavanger?

Gammel 14-07-05, 09:34   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hmm tror ikke vi har Ultra her, men jeg kunne jo prøvd på Helgø eller Meny. Takk for svar.
Bare lurte på om det er et spesielt merke som er best?

Gammel 14-07-05, 09:42   #4
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Min er av merket Olivado og er fra New Zealand. Har en merkelapp med 'best gormet food 2002' på. Jeg bruker den til majones og syntes det bler bra. Klarer ikke majones av olivenolje eller raps. Den er realtivt dyr, bort 140 kr for 1/2 liter.

Gammel 14-07-05, 09:49   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Jamen slike ting SKAL være dyre. Tusen takk for svar kjære Guro.

Gammel 14-07-05, 09:59   #6
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Det kan være litt vanskelig å finne Avokadoolje synes jeg, men jeg har funnet min på en innvandrer forretning som har maaaaassse herlig snadder. Bla Avokadoolje, med og uten krydder ca 55 kr for 250 ml....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 14-07-05, 11:43   #7
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Det kan være litt vanskelig å finne Avokadoolje synes jeg, men jeg har funnet min på en innvandrer forretning som har maaaaassse herlig snadder. Bla Avokadoolje, med og uten krydder ca 55 kr for 250 ml....

Disse kjøper jeg nå på ICA MAXI i Åsane, 59kr flasken.

Gammel 14-07-05, 12:03   #8
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av guro

Min er av merket Olivado og er fra New Zealand. Har en merkelapp med 'best gormet food 2002' på. Jeg bruker den til majones og syntes det bler bra. Klarer ikke majones av olivenolje eller raps. Den er realtivt dyr, bort 140 kr for 1/2 liter.

Sikkert dumt spørsmål men hvor oppbevarer du denne. Satte min i kjøleskapet jeg, men da kommer det jo ingen ting ut av flaska .
Passer vel bedre på kjøkkenbenken tenker jeg, men hvordan blir holdbarheten da?

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny moderator: NILLE! HP Informasjon 17 26-06-06 01:14
Nille MHM Generell diskusjon 6 17-07-04 23:54
Katta til Nille og Carbokiller Carbokiller Livets lyse side 4 24-05-04 14:38

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.