![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2004
![]() |
jeg er så kvalm!Er det vanlig å bli kvalm på Atkins? Hva kan det komme av? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Det er ikke vanlig å bli kvalm på Atkins. Men først spørs det NÅR du blir kvalm. Hvis du tar kosttilskudd utenom måltidene og på tom mage hender det at folk blir kvalme...... iallefall gjør jeg det. Hvis det er det du gjør, ta kost tilskudd når du har mat i magen. Det kan også hende at du reagerer på et eller flere av kosttilskuddene du tar. Jeg tok bl.a. noe som inneholdt bjørk og ble kjemekvalm av det. Iset vet mer om dette !
![]() |
![]() |
#3 |
Ikke flink, men god...;-)
Hvor: Hedmark
Alder: 50
Jeg vil også legge til at det for mange kan være litt av en overgang når det gjelder fettmengde. Det er viktig å spre fett-inntaket over hele dagen, og kanskje også trappe gradvis opp, dersom du spiste magert tidligere. Min mann hadde fett-sjokk her en kveld, etter i ett og samme måltid å ha spist: Eggeomelett av 4 egg og rømme, smør og ost, 2 ss Udos choice, 1 ss kokosfett og 1 ss tran. Han ble kvalm, gitt - skjønner ikke hvorfor?
Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
![]() |
aha!Tusen takk for gode råd...Tror mitt problem kan være alt dere har nevnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Alder: 68
Jeg fikk "fettsjokk" da jeg spiste linfrøolje på tom mage......men det ble liksom ikke helt kalme....heller rumle rumle i magen og *PANG* - noen kaller det Montezumas hevn......(har visst noe med et skred å gjøre......) hm......
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
![]() |
Ja, men jeg husker ikke akkurat hvilket kunstig søtstoff... Carbokiller anbefaler den varmt når man får helt noja og måååå ha noe søtt eller søtt/varmt. -Og hun går ikke ut av ketose pga den heller... hva jeg gjør er en annen sak for jeg har ikke kjøpt disse keto-stix'ene ennå så jeg vet ikke helt... men regner med at jeg henger med siden jeg går ned en del for tiden |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Startvansker med intro - jeg er så sulten! | donjuanwannabe | Induksjonen | 16 | 04-03-04 11:32 |