Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dagens gullkorn fra barnemunn

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-09-05, 22:45   #1
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Dagens gullkorn fra barnemunn

I dag var poden på 2 1/2 og jeg i Pirbadet. Dagens gullkorn fra barnemunn var da vi satt i boblebadet. Da stakk jeg opp "tåfisan" og sa: " Se mamma koker potet" og poden svarte. "Mamma. Da kan æ være gullerot æ da". Så da lå vi der videre i boblebadet, og var potet og gulrot. Og når vi var ferdig kokte så gikk vi til neste basseng.

Gammel 28-09-05, 23:01   #2
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Gammel 29-09-05, 19:33   #3
Elena
Seniormedlem

Elena sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 44
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Barn sier så mye fantastisk

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 14-10-05, 13:59   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Dagens gullkorn fra barnemunn

Hehe, herlig!

Jeg må begynne å skrive ned snart. Før det blir for sent... Tiden går så fort.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 14-10-05, 17:51   #5
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Tror det er lurt å skrive ned ja. For det blir noen morsomheter etter hvert. I storepodens barnehage har de nå begynt å skrive ned morsomme, koselige og lune sitater fra barna, og disse henger på en plakat i gangen. Trivelig lesning synes jeg.

Forrige dagen lagde jeg speltvafler til storepoden, og da jeg spurte om han skulle ha noe på, var svaret: "Maling". Jeg trodde han mente smør, men det var det ikke. Det var "Rød maling, mamma" = syltetøy. Håpløse mamma som ikke skjønner noen ting.

Gammel 14-10-05, 18:03   #6
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

haha ja de lager alltid nye ord her er en liten ordliste fra lillebroren min :

lava : syltetøy
vulkanutbrudd: syltetøy med panøttsmør

pluss en del andre ord som han sier helt feil men selvfølgelig er overbevist om at han sier riktig

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 16-10-05, 15:24   #7
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nøtta

haha ja de lager alltid nye ord her er en liten ordliste fra lillebroren min :

lava : syltetøy
vulkanutbrudd: syltetøy med panøttsmør

pluss en del andre ord som han sier helt feil men selvfølgelig er overbevist om at han sier riktig

Så morsomme og søte.

Gammel 16-10-05, 20:47   #8
205gti16v
Medlem

205gti16v sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Ein liten pjokk på 2, la oss kalle han Truls. Blei vakna av meg i Barnehagen og vart satt til bords der det låg fiskekaker. Han peikte og spurde om å få bolle(dei ligna litt på kveiteboller). Eg gav han ein liten bit, me såg at han vart litt skeptisk og spurde om han ville smake. Då svarte han"Truls kan lukte"

Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm

Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 24-10-05, 11:10   #9
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av 205gti16v

Ein liten pjokk på 2, la oss kalle han Truls. Blei vakna av meg i Barnehagen og vart satt til bords der det låg fiskekaker. Han peikte og spurde om å få bolle(dei ligna litt på kveiteboller). Eg gav han ein liten bit, me såg at han vart litt skeptisk og spurde om han ville smake. Då svarte han"Truls kan lukte"

Luringen!

Poden min er veldig glad i noen plastdyr han har (ku, sau, hest, løve, nesehorn mm). Han elsker da å sitte og fortelle meg hva de heter. Så her om dagen viste han meg løven og sa:
"Herre e løvetann, mamma".

Ikke greit å ikke skjønne at planten løvetann og dyret løve ikke har stort til felles enn akkurat "løve".

Gammel 27-10-05, 19:44   #10
205gti16v
Medlem

205gti16v sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Det er himla kjekt med barn, ville ikkje bytta vekk sånne opplevelsar mot 100000kr meir i årslønn. Er egentleg elektrikker så eg kunne tjent møkje meir, men har ikkje angra på at eg bytta jobb ein einasta dag på 2år i jobben.

Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm

Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Trekke fra antall karbohydrater ? ajn Atkins kosthold 19 10-06-06 11:56
Sakset fra Dagbladet i dag..... Pianoman Nyheter / media 4 09-03-05 11:44
Har Fått Svar Fra Vg !! Nille Nyheter / media 13 09-12-04 10:00

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.