Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Misjonering, hvordan skal man gå frem?Jeg har ei venninne som er tynn som ei synål. Hun har et veldig ikke-forhold til mat, spiser når hun må og sjelden alt på fatet. Hun liker (og spiser) svært få grønnsaker og heller mye bakervarer, pasta, ris og sjokolade, generelt mye karbohydrater(!).
![]() |
![]() |
#2 |
Gjest
|
Sv: Misjonering, hvordan skal man gå frem?Jeg er veldig skeptisk til misjonering av alle slag, og prøver ikke å prakke lavkarbo på noen. Da velger jeg heller å forklare hva jeg driver med og hvorfor, og forteller veldig mye om fett og karber fra mitt eget ståsted. Jeg oppdager ofte at folk tar til seg det jeg sier og prøver å legge om kostholdet, og kommer til meg for å få råd. Da sender jeg dem gjerne inn hit en tur, eller låner bort bøker. Når noen forsøker å overtale meg til å prøve noe stritter jeg imot og blir negativ med en gang... |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Misjonering, hvordan skal man gå frem?
Det er dette jeg vet. Så la oss heller kalle det snikmisjonering
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Misjonering, hvordan skal man gå frem?[quote=Tricky
![]() |
![]() |
#5 |
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Sv: Misjonering, hvordan skal man gå frem?Beste misjonsarbeid er å være et godt eksempel selv. La folk spørre selv, og prakk aldri noe på noen. De søker kunnskap når de er klare.
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Sv: Misjonering, hvordan skal man gå frem?Enig med Lise. Og jeg stritter også imot med alle piggene hvis noen prøver å misjonere for meg.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
[Forum] Hvordan legger man inn ticker? | mofe | Spørsmål og svar | 3 | 23-11-08 22:49 |
OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi | Ziggy | Optimal Ernæring | 408 | 29-06-07 11:56 |
Hvorfor må en lese boken til Atkins? | Anitave | Lavkarbo generelt | 4 | 24-06-04 19:42 |