Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor er alle før-og-etter-historiene på Atkins.com??Hele siden er jo blitt forandret, og nå finner jeg ikke igjen de geniale historiene med før-og-etter-bilder...
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er alle før-og-etter-historiene på Atkins.com??Det meste som var bra på den siden er borte nå. Det er tydelig at det er ATKINS NUTRITIONALS og salg av produkter som er vikigst nå. Det ser du på den norske siden også. Det er bare reklame nå. Kjenner ingen som bruker den siden stort lenger.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Bærum
![]() ![]() |
Sv: Hvor er alle før-og-etter-historiene på Atkins.com??Enig sidene har blitt veldig dårlige!! Er det andre sider med før etter bilder eller steder her inne med det. Det er så motiverende og lese og se hvilke endringer andre har fått til!!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett | HP | Atkins kosthold | 0 | 15-07-04 22:45 |