Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

skisko

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-02-06, 12:33   #1
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

skisko

litt utenfor tema men like vel..

jeg har 2 par skisko stående, ene er ekte lær i str 38. andre er syntetisk skit i str 40. selv bruker jeg 39.

når jeg tar på meg en ullsokk (trysil, ligner på ulvang sine) passer de i 38 helt greit. men kjenner det strammer litt OPPÅ storetåen, tror det har litt med at de ikke er inngått.. helt nye sko.

når jeg tar på meg de i srt 40 strammer de og litt oppå fakrisk. men her er det VELDIG god plass fremover. det er bare litt plass fremfor i de andre.

Hvilken av skoene burde jeg velge når jeg skal på skitur i morgen??

vet at for små sko kan bli kaldt.. men jeg vet og at syntetiske kan bli kalt..

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-06, 13:54   #2
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: skisko

Jeg syns du skal velge de i str38 fordi for store sko gir dårlig kontroll på skiene. Er temperaturen rundt null så trenger du ikke ullsokker. Selv foretrekker jeg en tynn ullstrømpe uten noe annet under. Strammer det på tåa så kan bør du sjekke om du kan klippe mer av neglene

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 20-02-06, 14:10   #3
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: skisko

tempraturen der oppe er rundt -1 ja.. og sol.. da tror jeg at jeg tar de.. klipper neglene mine og bruker tynne ulsokker.. vi skal jo være mye i aktivitet.. tar og med vanlige fjellsko som jeg reiser i.. for å få litt variasjon.

gleder meg.. lenge sidne jeg har stått på ski. selv om det er bortover ski :P

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.