Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Laksefilet med pesto og hvitløk, fantastisk godtDette er min absolutte favoritt-lakserett. Best når den lages på grillen, men det gjør jeg sjelden siden vi ikke kan grille her jeg bor. :surmule:
Endelig i mål: minus 77 kg! (Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19) Sist redigert av Iset : 29-01-08 kl 10:35. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Laksefilet med pesto og hvitløk, fantastisk godtHørtes nydelig ut! Elsker pesto og hvitløk!!! Skal prøves en dag!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: søker! Muligens atkins??
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 59
![]() ![]() |
Sv: Laksefilet med pesto og hvitløk, fantastisk godtDette var veldig godt, jeg lagde det i dag. Sammen med laksen spiste vi fersk asparges med en hjemmelaget dip/dressing av creme fraiche, majones, gressløk og purre. Nam!
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Laksefilet med pesto og hvitløk, fantastisk godtOj glemte å skrive temperaturen. Tror jeg bruker 180 grader, og jeg synes det er helt passe. Men man kan jo feks. bruke 150 grader og la den stå lenger.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Tarmbesvær, ernæring og de nye kostfibre | JEDI | Lavkarbo generelt | 0 | 02-06-06 11:50 |