Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vitamin-kaos i skuffen! :oTenker å begynne på Ketolyse om et par dager, og vil begynne med vitamintilskudd med en gang for å motvirke plager. Ketolysetablettene skal vel sikkert være nok, men jeg har lyst til å ta litt ekstra i begynnelsen for å fylle på. Har ikke brukt tilskudd på mange måneder, og har heller ikke spist riktig på lenge. Lurer på om det er OK å ta dette sammen i et par uker, for så å gå over til å ta bare Ketolysetablettene.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vitamin-kaos i skuffen! :oEr ikke kaloreid det samme som kalium? Eller?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Sv: Vitamin-kaos i skuffen! :oEr visst litt forskjell. Kaleorid er et kaliumpreparat for forebyggelse av kaliummangel.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vitamin-kaos i skuffen! :oSåfremst du ikke går på vanndrivende medikamenter, bør du være forsiktig med kaleoridn...det er ganske sterke kaliumtilskudd. Du trenger ihvertfall ikke kalium asporotate`n på toppen...mener jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Vitamin-kaos i skuffen! :oTenkte bare å ta dobbelt en liten periode, er så redd for leggkramper og hoftesmerter som jeg pleier å fa når jeg er i ketose. Har ofte vært så tøft at jeg har brutt. Tror du det kan være farlig selv i en kort periode, f.eks. 14 dager?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vitamin-kaos i skuffen! :oJeg er ingen lege, men tror ikke det er farlig i 14 dager. såfremst du ikke har nyre- eller hjertesykdom....(gløtter i felleskatalogen!) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sv: Vitamin-kaos i skuffen! :oLeggkramper er vel mest et symptom på magnesium-mangel?
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Sv: Vitamin-kaos i skuffen! :oDu har rett i det med leggkrampene, men jeg har lært tidligere at jeg trenger kaleoriden også. Helst en stund før ketose og under ketosen. Husker ikke helt hvorfor, men velger å stole på at det er en god grunn. Men skal bare ta det i ketose, for jeg husker også at det kan være farlig med for mye.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 66
Sv: Vitamin-kaos i skuffen! :oHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Atkins Advantage Bars | HP | Atkins kosthold | 9 | 18-02-11 10:20 |
vitamin beregning- Fitday!! | dingpot | Generell diskusjon | 2 | 08-03-05 22:53 |
C- vitamin istedet for antibiotika | Begod | Kosttilskudd | 8 | 11-02-05 22:42 |
Enda en ernæringsekspert som ikke kan stort. | Begod | Kosttilskudd | 27 | 15-05-04 21:47 |