Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Rekkefølgen på ketolysetilskudda

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-06-06, 09:41   #1
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Rekkefølgen på ketolysetilskudda

Jeg merker at dersom jeg tar krom-Kalium på kvelden så får jeg store problemer med å sovne. Men jeg blir derimot særdeles trøtt av magnesiumen som tas til middag. Har det noe å si om jeg bytter på rekkefølgen på disse to?

En annen ting. Bør jeg ta en ekstra magnesium i forkant av trening? Jeg sliter litt med kramper under trening nemlig og det har ingenting med dehydrering å gjøre. Jeg drikker mye vann før og under trening nemlig.
Står advarsel på boksen om at man ikke bør overskride doseringen, men kanskje jeg trenger mer magnesium en folk flest?

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-06-06, 09:49   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Rekkefølgen på ketolysetilskudda

Jeg vil anbefale deg å ta Magnesium på kveldstid. Magnesium brukes faktisk av enkelte som tilskudd - nettopp for å få sove, så kveldstid er bra. Mineraler SKAL (etter hva jeg har lært) tas på kvelden.

Hvis jeg var deg ville jeg øke magnesium-dosen (på kvelden) i et par uker og følge med på om det blir endringer i forhold til kramper i forbindelse med treningen din. Det kan jo hende at du faktisk 'skyller ut' en del av stoffene kroppen trenger hvis du drikker veldig mye i løpet av en dag.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-06-06, 09:54   #3
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Drikker i snitt 2-3 liter vann pr dag.

Medlem av piskeklubben

Gammel 22-06-06, 13:54   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du kan ta tilskuddene på Ketolyse kuren når på døgnet som passer best for deg, bare du ikke tar dem sammen. Men anbefalingene til Torkil er jo gjort av en grunn da.....

Og så la jeg en kopi av denne tråden inn i Ketolysetråden også. Håper det er OK

Gammel 22-06-06, 13:55   #5
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Hel greit.. ! Og takk for svar.

Medlem av piskeklubben

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.