Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 16-12-11, 14:21   #4326
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag blir det middag hos svigers. Så da blir det nok noe skikkelig kjernesunt, hvertfall ikke svin og ikke lavkarbo. Antakeligvis noe med quinoa

Gammel 16-12-11, 14:22   #4327
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Skal ut med en kompis i kveld og skal på kinesisk restaurant. Der har de mongolsk buffet, så da tar jeg den og kan ta det kjøttet og grønnsakene jeg vil.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 16-12-11, 14:24   #4328
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Skal ut med en kompis i kveld og skal på kinesisk restaurant. Der har de mongolsk buffet, så da tar jeg den og kan ta det kjøttet og grønnsakene jeg vil.

Det er en mongolsk restaurant i Dublin vi alltid er innom og spiser middag. 5€ for en runde i buffeen, men du verden så mye mat!

Gammel 16-12-11, 14:33   #4329
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er en mongolsk restaurant i Dublin vi alltid er innom og spiser middag. 5€ for en runde i buffeen, men du verden så mye mat!

Hvor er den?

Gammel 16-12-11, 14:50   #4330
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Hvor er den?

Skal finne et kart Det er midt i Temple Bar området.
Du kan gå til buffeen flere ganger til 15€, men tro meg, en gang er nok. I allefall for min mage.

Gammel 16-12-11, 15:01   #4331
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

HER er hjemmesiden til restauranten.
HER er kartet.

Det er i disse to gatene nord for restauranten, Temple Bar og Fleet Street, at turister finner massevis av pubber og god musikk.

Rett over gata Cope Street fra restauranten ligger Blooms Hotel, det er der vi stort sett pleier bo siden det er så nært og faktisk rimelig.

Se etter hotellet for da finner dere kanskje restauranten kjappere.

Gammel 16-12-11, 15:05   #4332
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Skal finne et kart Det er midt i Temple Bar området.
Du kan gå til buffeen flere ganger til 15€, men tro meg, en gang er nok. I allefall for min mage.

Det holder nok med en gang for min del også

Vi skal bo ved Dublin castle, så da er det ikke langt unna.

Gammel 16-12-11, 15:06   #4333
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Skal på teater i kveld, så etter treningen tar jeg meg en kylling"bab"salat.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 16-12-11, 15:09   #4334
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Det holder nok med en gang for min del også

Vi skal bo ved Dublin castle, så da er det ikke langt unna.

Åhh de har nyydelig biff på Bull and Castle som er like i nærheten.

Gammel 16-12-11, 15:11   #4335
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Åhh de har nyydelig biff på Bull and Castle som er like i nærheten.

Kanskje vi bare skal dra på spise tur?

Gammel 16-12-11, 15:26   #4336
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sellerirot- og brokkoli-suppe, i dag.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 16-12-11, 15:29   #4337
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Sellerirot- og brokkoli-suppe, i dag.

Det høres godt ut. Har du oppskrift?

Gammel 16-12-11, 15:42   #4338
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Det høres godt ut. Har du oppskrift?

Tok utgangspunkt i denne oppskriften, med modifikasjoner etter egen gane. Skippa løken, hadde myye mer sellerirot enn angitt, og kokosmelk istedet for fløte. Ble godt!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 16-12-11, 17:49   #4339
Brokkoli
Medlem

Brokkoli sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Superenkel middag. Julepølse (Rema 1000 sin julemør - 0,8 g karbo per 100 g!) og blomkålmos, med littegranne ketsjup og sennep.

Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon
Gammel 16-12-11, 18:57   #4340
Albatross
Seniormedlem

Albatross sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 41
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

gratinert sellerirot, indrefileet.

Gammel 17-12-11, 14:56   #4341
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Gobi masala.

Gammel 17-12-11, 15:31   #4342
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Tok utgangspunkt i denne oppskriften, med modifikasjoner etter egen gane. Skippa løken, hadde myye mer sellerirot enn angitt, og kokosmelk istedet for fløte. Ble godt!

Den skal prøves. Takk!

I dag blir det surra grisesteik, blackeye bean salat, soppsaus og dampa grønsaker.

Gammel 17-12-11, 15:34   #4343
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

mørbradbiff med kantarellsaus og no grønnsaker

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 17-12-11, 16:15   #4344
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

salat med reker, er fylllesyk

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-12-11, 17:39   #4345
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Kyllingfilet stekt med hamburgost på toppen, pluss en majonesdressing laget av Majones, pepper og Tigersaus. Smører dette på osten når kyllingen ligger i stekepanna. Serveres med salat. Ble godt

Gammel 17-12-11, 18:09   #4346
Albatross
Seniormedlem

Albatross sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 41
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Lasagne!!!!

Gammel 17-12-11, 20:29   #4347
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Ørretkotelett eller skive, eller hva man kaller det, med saus av creme fraiche, soya og sitron + Blomkålstappe med bremyk i.

Gammel 18-12-11, 12:45   #4348
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

I går: svinestrimler, sopp, soltørka tomat, salat, skyr, rødvinssaus.
I dag: red curry kyllinggryte. Omnomnom

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 18-12-11, 12:54   #4349
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

samme som i går

Gammel 18-12-11, 13:03   #4350
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Boknafisk m/bacon og blomkål

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.