Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nedre Eiker
![]() |
FettDette leste jeg om fett på Wiktipedia.
![]() Sist redigert av Feelgood : 25-02-09 kl 18:40. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: FettDen norske Wikipedia er dårlig på objektivitet.
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FettDu burde gå inn å redigere den infoen! Det er jo helt feil! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fett
Dessverre vil det nok endres tilbake. Wikipedia er demokratisk, hvilket gjør ting vanskelig, fordi ting ofte avgjøres med avstemninger eller påstander om "betydningsfullhet" ("notability"). Det er ingen klar standard for dyktigheten til hver enkelt bruker. Engelske Wikipedia har mer hierarki, som gjør det lettere å faktisk utrette noe (rent målbevisst).
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FettEr det ikke bare å endre igjen da... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ray Peat: Ja til mettet fett, nei til flerumettet fett | Solan | Generell ernæringsdebatt | 37 | 26-08-11 14:48 |
Hvorfor forbrenner man mer fett når man spiser fett? | Pelen | Ketolysekuren | 9 | 30-07-09 20:08 |
Hvor mye fett er fett nok? | Tinka | Ketolysekuren | 1 | 18-11-08 11:26 |
Sunt fett og usunt fett | Princez | Ketolysekuren | 8 | 18-03-08 21:03 |
Hvorfor gir fett inn, masse fett ut? | Fjonken | Spørsmål og svar | 23 | 15-02-07 17:13 |