Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#51 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!Man produserer jo faktisk i ketoner til over hiundre gram kh om dagen, men det er sjeldent målbart før man er under femti gr. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#52 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 38
![]() |
Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!Jeg trodde nå at barnet tok den næringen det trenger. For selv om jeg omtrent bare spiste sukker sist svangerskap, så har barnet mitt det helt fint. Er hverken overvektig eller diabetisk, slik hun burde vært om kosten min hadde en unaturlig stor innvirkning på barnet i magen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for gravide
![]() |
![]() |
#53 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!
Det er en myte, det der. Aleris sa det til meg da jeg var på kontroll der som gravid sist. Nyere forskning viser visstnok at barnet IKKE utelukkende tar det det trenger, men at det faktisk kan ta skade om mor har for lite av enkelte vitaminer og mineraler (ellers hadde man jo ikke trengt å ta folat, feks) eller spiser for mye søppelmat. Bare google på feks. svangerskapsforgiftning og sukker, så ser du at sjansen for å få denne sykdommen er flere ganger større når man spiser mye sukker/raske karber enn ellers.
![]() |
![]() |
#54 |
Seniormedlem
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!Jeg har egentlig ikke særlige sterke meninger om dette, men vil bare påpeke at steinalder mennesket antagelig ikke var i ketose 24/7. Spiste helt sikkert masse bær på høsten og kanskje tørkede utover vinteren. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#55 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
Skjønner at den "humoristiske" og ironiske tonen min kan være vanskelig å plukke opp altså
![]() |
![]() |
#56 |
Medlem
![]() |
Jeg har endelig lært meg at det å være ironisk på nett ikke alltid er like lett |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Bok om å leve med en psykopat | heart | Generell diskusjon | 1 | 01-05-10 21:39 |
Hvis man blir gravid | Fluke | Spørsmål og svar | 3 | 17-01-10 14:41 |
Kosthold når man prøver å bli gravid/er gravid | nellie | Spørsmål og svar | 36 | 14-08-08 21:16 |
Våg å være, våg å leve! | Summer | Fysisk og mental helse | 9 | 08-07-05 23:25 |
Spis for å leve! | Fedonisten | Generell diskusjon | 14 | 19-02-05 18:12 |