Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ute på reise?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-08, 22:06   #1
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Ute på reise?

Jeg har jo akkurat startet på ketolyse og har tenkt litt på hvordan jeg skal gjøre det når jeg i neste uke først skal fly et par timer og deretter kjøre bil et par timer. Går det an å ta mat med på flyet som jeg kan ha i bilen f.eks? Noen som har erfaring eller gode tips?

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 22:11   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ute på reise?

Opprinnelig lagt inn av Santa Sofia, her.

Jeg har jo akkurat startet på ketolyse og har tenkt litt på hvordan jeg skal gjøre det når jeg i neste uke først skal fly et par timer og deretter kjøre bil et par timer. Går det an å ta mat med på flyet som jeg kan ha i bilen f.eks? Noen som har erfaring eller gode tips?

Ta med deg niste ja. Når jeg var på tur lagde jeg meg to blingserr av lapper, den ene med bacon og leverpostei, den andre med spekeskinke og ost. Det var NAM det. Hvis du lager de mens lappene er frossene holder de seg kalde litt lenger også

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 22:54   #3
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ute på reise?

Takk for tips! Jeg har ikke laget lapper enda, men det skjer vel snart. Det er kanskje lurt å ha litt lavkarbomat på lur i fryseren.

Gleder meg til turen, selv om det kan bli litt rart å forklare for svigermor at jeg ikke skal smake på hennes gode brød eller kaker denne gangen

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 09:11   #4
Hallaron
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 27
Hallaron er ny på veien

Sv: Ute på reise?

Jeg reiser en (god) del i jobben og kommer stadig ut for dette problemet. Kjører jeg bil stopper jeg på en butikk og handler en pakke skinke, en pakke ost eller en tupe smøreost, noen tomater og en agurk. Momser i meg til jeg er mett. På fly kan det jo være greit å ha med niste. Hotellfrokost er stort sett greit, egg/bacon/eggerøre/tomat/agurk/div oster/div kjøttpålegg /div fiskepålegg. Lunch pleier jeg enten å skippe (en er jo ikke så sulten), eller jeg stikker innom en butikk som har "miks din egen salat" bar... Ellers så er jeg ganske glad i Tunfisk. Noen av tunfiskboksene er med lokk som ikke krever boksåpner. Et par tre slike bokser i bagen, sammen med noen engangsgafler, vips; enkle mellommåltider.
Om en tenker littegrann gjennom dagen er det ganske greit å forberede seg på de måltidene en ikke får tatt hjemme/på jobb.

Hallaron er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:54   #5
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ute på reise?

Takk for tips!

Jeg har ikke fått sansen for tunfisk ennå, men hvem vet kanskje en dag? Det er nesten så jeg glemmer det enkle som du sier, med ost og skinke og slikt. Det får man jo tak i over alt, stort sett.

Jeg er jo en liten planlegger, så jeg tenker gjennom alle situasjoner, tror jeg Jeg vil jo ikke risikere å stå ihjelsulten blant ekle fristelser heller

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spise ute i Bergen michelle_a Spørsmål og svar 10 27-01-07 11:00
Reise! Enid Lavkarbo generelt 5 01-10-06 14:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no