Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#126 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hei! Ny her inne!Jeg er så utrolig imponert av deg at jeg blir lettere rørt! Hehe. Sist redigert av rok : 04-01-09 kl 02:30. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - ref: screwball! :)
![]() |
![]() |
#127 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Det får'n si, moro å kunne inspirere andre til å legge om kostholdet. Jeg igjen har jo hentet inspirasjon og viten om et slikt kosthold primært på dette forumet, så om du gjør det samme og har stålvilje på å gjennomføre dette så er jeg sikker på at du klarer å oppnå de resultatene/nå de målene du ønsker! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner.
![]() |
![]() |
#128 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Så bra at dressen satt som et skudd! Det er så deilig å bli vant til en latterlig liten klesstørrelse!
![]() |
![]() |
#129 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Så snill mamma du har! Og så utrolig flink du har vært! Tipper det var en god følelse å komme inn i såpass lav størrelse, ja. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish
![]() |
![]() |
#130 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!
Ja, var en deilig følelse! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner.
![]() |
![]() |
#131 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Takk for oppskriften! Cottage cheese bakt inn i brød hørtes snålt ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Brød: |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Seniormedlem
![]() |
TreningI dag var dag 1 i grunnprogrammet på RYP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Da er første lollipopbrød i ovnen! Spennende å se om det vil tyte over, 7 egg høres ut som meste laget for brødformen jeg bruker |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Som du sikkert har oppdaget nå hever brødet seg minimalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Hei,
![]() |
![]() |
#137 |
Seniormedlem
![]() |
Må nesten bare prøve deg frem. Torkil sier lettbrus er OK bortsett fra f.eks Fanta Free og Mozell Light som inneholder endel fruktjuice. Noen stagnerer om de drikker kaffe/lettbrus, jeg personlig har ikke merket noe til det. Mulig jeg kunne gått enda fortere ned om jeg hadde kuttet ned på kaffen, men har ikke sett det store behovet.
Jeg har ikke brydd meg om fiber overhodet. Jeg har spist det som er foreslått på Ketolyse, og det har funket fint. Mange mener vel fiber skal regulere magen, men det har jeg ikke hatt behov for, da magen min regulerte seg selv når jeg gikk over på lavkarbo.
Masse vann + magnesium mot leggkramper. Jeg har tatt en paracet om hodepinen har blitt for tøff når jeg har gått inn i ketose, eller når jeg har skjeiet ut og fått karborush.
Jeg har trent oppi 5x i uka, 5splitt med 40min styrke og 20min kardio. Det er ikke nødvendig å øke inntak av karbo på treningsdager, da kroppen henter brensel fra fettlagrene i kroppen, ikke i raske karber som før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Seniormedlem
![]() |
nedtur..........kraftig sådan.Oi oi oi. Fikk meg en skikkelig nedtur i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Du er ikke den eneste med klær som er lagt på vent etter jula, huff at en klarer å gjøre slikt. Har bare startet på igjen etter en litt for heftig, men planlagt, julefri. Kjenner igjen dette med å føle seg uttafor, nervøs for at det ikke skal virke osv. Tenker nesten ikke på annet. Har ennå ikke turt å å gå på vekta etter jul, tar det når jeg er godt i ketose. Da vet jeg jo at jeg er igang med å gjøre noe med situasjonen. Klarer ikke takle veiing akkurat nå, merkelig at en skal bli så redd. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#140 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Godt å høre at det er flere enn meg som har det slik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#141 |
Supermoderator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og det er da helt greit!
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#142 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Jo, er nok sant som du sier. Er vel ikke til å unngå at man får et noe annet forhold til mat enn de som aldri trenger tenke på hva de dytter i seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
![]() ![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Er rippet et mål? Bodybuildere som ligger i oppkjøringen til konkurranse bruker vel et nærmest ketogent kosthold, før de "karber opp" siste døgnet tror jeg. Det kan jo se bra ut med veldig definerte muskler og slikt. Men jeg er redd at har en vært godt overvektig kommer ekstrahuden og ødelegger, og da blir det slaskete i stedet for rippet. Nå er jo du et ungt og dermed mer elastisk menneske så det kan jo redde mye. Lykke til med treninga. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#144 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Jeg har forbausende lite overflødig hud. Det er egentlig ingenting som henger og slenger, og det hadde jeg kanskje forventet når jeg har gått såpass mye ned. Men har vel kanskje bare vært heldig? Men spørs jo hvordan det blir seende ut om jeg kvitter meg med det siste fettet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Juniormedlem
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Seniormedlem
![]() |
Fikk virkelig kjørt meg i går ettermiddag. Etter middag tok jeg med meg 2-åringen ut og gikk i gang med å måke snø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal ikke være sulten på ketose. Spise deg passe mett når du er sulten, hver gang!
![]() |
![]() |
#148 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Hei! Ny her inne!Når jeg kommer skikkelig inn i ketose - og spesielt når jeg begynte på ketolysekuren - måtte jeg spise etter klokka fordi jeg aldri var sulten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Seniormedlem
![]() |
RypUke 2 igang. Over på 10-reps sett, og 2-3 sett. Merker på de siste repetisjonene på andre/tredje sett at det begynner å ta litt. Ifølge Runegutt kan jeg visstnok bare glede meg til neste uke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() |
Sv: Ryp
Da er vi like langt i programmet, bortsett fra at dette er min andre runde. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |