Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: cola light med sucraloseJeg er med i et amerikansk forum hvor det var en sånn "poll" eller spørregreie om Splenda. De fleste der bruker Splenda og forumet har over 85000 medlemmer. Det som kom frem er at det er ganske vanlig at folk reagerer på blandingen Splenda/maltitol som sjokolader, drops, kaker og fast føde søtet med. Det er da malitolen folk reagerer på og ikke splendaen. Mange folk tror det bare er Splenda fordi dette blir markedsført på forsiden. Maltitolen står gjemt på innholdsfortegnelsen (ofte med små bokstaver). Dette ble presisert i overskriften til undersøkelsen og det var derfor den var delt i to, en for fast føde og en for drikke.
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: cola light med sucraloseja det er det jeg også har hørt at splenda er det søtningsmiddelet som færrest reagerer på det var derfor jeg syntes det var så rart .... men nå er det jo ikke sikkert det er DET som er grunnen til at jeg har vondt i magen da , bare finner ingen andre
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor bruke proteinpulver? | mofe | Kosttilskudd | 93 | 09-08-07 17:04 |
Lavt stoffskifte | MHM | Stoffskifte / hormonproblemer | 64 | 18-03-07 15:58 |
Nå kommer det coca cola med mindre karbohydrater | Iset | Lavkarbo generelt | 15 | 16-06-04 10:49 |