Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo-tortillas
I min kokebok er en kopp = 1,5 dl, men så lenge man holder seg til samme "verdien" på alle ingrediensene, burde man jo være ganske trygg.
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 63
![]() |
![]() Sv: Lavkarbo-tortillasTror jeg fant originallinken http://forum.lowcarber.org/archive/i.../t-144920.html |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
En amerikansk kopp = 2,3 desiliter.
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#29 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Brattvåg, Møre og Romsdag.
![]() |
Sv: Lavkarbo-tortillasGluten får du på helsekost butikk. Jeg laget røra litt tørrere en dette og kjørte deigen gjennom pasta maskin. Funka greit for meg..... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: katalyse
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Lavkarbo-tortillasJeg laget akkurat disse og de så lovende ut. Jeg brukte tørket mandelmasse etter å ha laget mandelmelk, det funka i allefall. Også olje i steden for smult. De ble ikke helt perfekt i fasongen, litt vanskeligere å kjevle ut enn de jeg lager av vanlig mel, men de fylte da stekepanna og står nå mellom to middagstallerkner nå for avkjøling. Veldig spent på om de holder sammen når jeg skal rulle de i kveld. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#31 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo-tortillasHvordan ble disse? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#32 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Tortillas er jo tacolefser... Og ja, de var veldig bra, mye lettere å rulle og holde enn de vanlige hvetetortillasene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
Emneord |
tortillas |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Atkins - selvpåført diabetes? | Iset | Generell ernæringsdebatt | 45 | 12-06-09 21:12 |
Fra lavkarbo rett til lavkalori? | Lisekir | Generell ernæringsdebatt | 7 | 02-04-08 22:43 |
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? | Helene | Lavkarbo generelt | 17 | 25-10-05 22:30 |