Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

April 2011 --->

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-04-11, 11:19   #126
indianne
Juniormedlem

indianne sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 51
indianne er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av Ego, her.

Heisann!

Synes alle vi er flinke her inne, både med vekttap og motivering av oss selv og andre

Selv har jeg gått ned 4,5 kg på to uker, veldig fornøyd med det!! Forventer jo selvsagt ikke at det skal gå like fort fremover, men der er bra med en kickstart kjenner jeg! Vekttården er oppdatert, men jeg er usikker på om vi ikke heller bør skrive en ny kommentar/svar for hver veiing, da oppdateringene ikke er like synlige slik.. det er jo fint å kunne bruke vekttråden slik at alle kan komme med tilbakemeldinger og motivere hverandre videre?

Ha en fin dag alle sammen!

Så flink du er!

Når det gjelder vekttråden så går det jo også an å oppdatere tallene i det opprinnelige innlegget, også skrive en ny post der man gjør oppmerksom på at man har oppdatert f.eks. post #6. Men det viktigste er vel kanskje at vi prøver å bli enige om en mal for hvordan vi gjør det, ellers blir det bare kaos. Noen som har flere synspunkter på oppdatering av vekttråden? Og om man kan kommentere i selve vekttråden? Er ikke det egentlig naturlig og litt oppmuntrende?

Hovedmål: 65 kg
indianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 11:29   #127
Misskathy
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Fredrikstad
Misskathy er på en erverdig vei

En helg overstått og jeg har klart å holde meg unna sjokkiser og anna ting - imponert over meg selv, for vanligvis så har jeg dytta ned på chips og godis!

Et anna problem though er at jeg har ikke lyst på godteri (bra det!) men jeg går å løster på alt lavkarbo godis der ute! Vil egentlig ikke ha det heller, men når man vet at man kan klare å putte det inn i kosten uten å skeie ut så løster man.

Nedgangen var 2,2 kg siden mandag, så jeg er stofornøyd! Men samtidig så holder jo pappa på med dette også så merker litt konkurranse instinkt! Han har nemlig gått ned rundt 5kg Selvom min vektnedgang er veldig bra, så merker jeg at jeg blir VELDIG missunnelig!

Så at noen skrev at de var litt bekymra for at de hadde spist for lite karboer - Er det mulig å spise for lite? Vil det ødelegge vektnedgang??

HA EN FIN DAG! DERE ALLE ER SÅÅ FLINKE!!

Sluttmål: 65kg 1.desember
Misskathy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse bok + egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 11:31   #128
Misskathy
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av indianne, her.

Noen som har flere synspunkter på oppdatering av vekttråden? Og om man kan kommentere i selve vekttråden? Er ikke det egentlig naturlig og litt oppmuntrende?

Helt enig at vi kan oppdatere med ny post hver veiedag, mye enklere å følge med da.. Ellers vil tråden bare falle bort i alle trådene. Og vanskeligere å finne

Misskathy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse bok + egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 13:41   #129
dumidalia
Medlem

dumidalia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
dumidalia er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Misskathy, her.

Helt enig at vi kan oppdatere med ny post hver veiedag, mye enklere å følge med da.. Ellers vil tråden bare falle bort i alle trådene. Og vanskeligere å finne

Enig med dette. Vi lager ny post, da blir det også enklere å følge med på evnt. kommentarer man får.

Jeg har gått ned 3,1 kg denne uka, ekstremt fornøyd med det!
I helga var mannen borte og jeg var alene hjemme med syk lillegutt.. Hadde også ei niese på overnatting, så det var litt hektisk. Merker fordelen av mer energi da, ja

I dag er vi også hjemme, men nå kjenner jeg at jeg trenger å komme meg ut litt, så vi skal kle godt på oss og trille en tur.

dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 13:57   #130
pusekatta
Nytt Medlem

pusekatta sin avatar

Hvor: Tromsø
pusekatta er på en erverdig vei

OJ! Nå har jeg lest om ketolysekuren,så det blir det på meg og! Har lasta ned både ditt og datt på nettet om utregninger osv og skrevet ut oppskrifter til den store gullmedaljen! Det beste med det hele er at mannen min hiver seg med på dette, det er godt å være to!

Så hvem er jeg? Gift, ung dame på 32, 2 barn på 2 og 12 år, bor i VAKRE Tromsø, studerer barnevern, OG er MOTIVERT!

Det eneste jeg lurer på nå er hvordan dere alle får så til å legge ut info på sidene deres? Jeg skjønner ingenting, hehe, finner ikke ut hvordan man lager en journal engang!!

pusekatta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse...inntil videre!! Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 14:51   #131
dumidalia
Medlem

dumidalia sin avatar

Opprinnelig lagt inn av pusekatta, her.

OJ! Nå har jeg lest om ketolysekuren,så det blir det på meg og! Har lasta ned både ditt og datt på nettet om utregninger osv og skrevet ut oppskrifter til den store gullmedaljen! Det beste med det hele er at mannen min hiver seg med på dette, det er godt å være to!

Så hvem er jeg? Gift, ung dame på 32, 2 barn på 2 og 12 år, bor i VAKRE Tromsø, studerer barnevern, OG er MOTIVERT!

Det eneste jeg lurer på nå er hvordan dere alle får så til å legge ut info på sidene deres? Jeg skjønner ingenting, hehe, finner ikke ut hvordan man lager en journal engang!!

Velkommen!
Ja, det er godt å være to! Min mann spiser ikke ketogent, men han har kuttet ut godteri og junk food, og det er godt å ha støtte hjemme.

Er det den tickeren som teller vektnedgang du lurer på? Det lager du her LINK

Hvis du vil lage en journal går du til det underforumet som heter "Min journal" og lager deg et innlegg der som du kaller for det du vil, dermed har du journal

Gammel 11-04-11, 15:22   #132
Misskathy
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av dumidalia, her.

3,1 kg denne uka, ekstremt fornøyd med det!

Oi oi oi! Så ille bra!

Gammel 11-04-11, 15:24   #133
Misskathy
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av pusekatta, her.

Hvis du lurer på hvordan vi får laga signaturene våre under innleggene, så får du gjort det om du trykker på:

Kontrollpanel->Endre signatur->Lagre VOILA

Gammel 11-04-11, 15:47   #134
pusekatta
Nytt Medlem

pusekatta sin avatar

Hvor: Tromsø
pusekatta er på en erverdig vei

Tusen millioner takk for svar! Skal prøve å se om jeg får til (gjør nok det etter noen runder med lite fine ord, hehe)

I kveld skal jeg på vekta, så da skal jeg finne ut hvor mange kilo jeg bør gå ned for å få skikkelig god helsegevinst. Legen anbefalte 10 kg...har fått påvist fettavleiringer på levra, pjuuuuk, sier jeg bare! Det var da jeg bestemte meg for at NÅ ER DET NOK!

Har ei søster som har gått på lavkarbo i ett halvt år med glimrende resultater både den ene og den andre veien. Og for ikke å snakke om min pappa som har gått ned 8 kg på 2 mnd. Men det beste ved det hele er at man FØLER seg så mye bedre!

DETTE BLIR SPENNENDE!!

pusekatta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse...inntil videre!! Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 18:04   #135
Tunge Tonjis
Medlem

Tunge Tonjis sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 44
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av petite fleur, her.

Jeg blir med! Første dagen på ketolyse i dag, andre runde vel og merke. Gikk ned 7 kg på 7 uker på ketolyse i høst, MED daglig inntak av pepsi Max :-)

I dag har jeg spist 2 skiver grusomt lavkarbobrød, det går rett i søpla gitt. SKal prøve å bake solsikkebrød senere i dag og se om det er mer apetittvekkende.

Jeg har lyst til å gå ned 20 kg, men kan liksom ikke se for meg aat det faktisk skal gå an....så første målet mitt er 10 kg før sommeren :-)

AKKURAT samme som min historie dette!

Jeg begynte på ketolysekuren i dag..så hjelpes meg!

Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 18:32   #136
GretheH
Medlem

GretheH sin avatar

Hvor: Namsskogan
Alder: 49
GretheH er på en erverdig vei

Morsomt at det er så mange som er i samme situasjon.
Både på godt og vondt, kan en vel si.

I dag har jeg bakt brød til mann og unger, så hele huset lukter deilig mamma-brød. Tror jeg kunne ha spist et helt et alene! Men jeg var flink og bakte et lavkarbo til meg også da.

MEN jeg er jo så humørsyk! Er det flere som har det slik? Er det hormoner eller er det bare jeg som er vrang? hihi

Gammel 11-04-11, 18:40   #137
Tunge Tonjis
Medlem

Tunge Tonjis sin avatar

Jeg veier 88 kg og er 172 cm over vannet. Jeg har for tiden lange dager, da jeg er i praksis langt unna bostedet mitt. Drar 6.15 om morgenen og er ikke hjemme før 16.30. Det er vanskelig å planlegge lunsj osv, men heldigvis er det Kiwi på området til Ullevål. Ganske greit å ha butikken tilgjengelig. Høres en avokado med tre spekeskinkeskiver, salt/pepper og majones ut som en grei lunsj? Det smakte ganske ålreit, men etter den halve avokadoen..begynte jeg nesten å brekke meg. Det er noe med konsistensen på avokadoen som er midt mellom ekkel og god. Vender meg vel til det

Jeg er en av dem (mange) som elsker ost. Sist jeg gikk på ketolysekuren, så mævvla jeg som regel jarlsberg på kvelden. Men, kan jeg spise så mye jeg vil?

Start: 11.04.11
Startvekt: 88 kg
Første delmål: 75 kg
Andre delmål: 70 kg

Gammel 11-04-11, 19:17   #138
indianne
Juniormedlem

indianne sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 51
indianne er på en erverdig vei

Velkommen til alle de nye! Ingen nevnt, ingen glemt Sammen skal vi klare dette!

indianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 00:15   #139
Zalto
Juniormedlem

Zalto sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørum
Alder: 41
Zalto er ny på veien

til alle dere som savner brød, og ikke synes noen av brødopsskriftene her inne er noe spesielt og rope hurra for:

besøk www.spisdegslank.no og går på bestilling. Der er det et brød som heter Soft. Det er kun litt over 3 g karbo pr 100 g. litt over 1,5 per skive...
men bestill brødmic, og ikke ferdig brød.
jeg har kjøpt 1,5 kg brødmix til 222,- og det holder til 6 brød

og det smaker deilig

Zalto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 08:52   #140
efre
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
efre er på en erverdig vei

Så at noen skrev at de var litt bekymra for at de hadde spist for lite karboer - Er det mulig å spise for lite? Vil det ødelegge vektnedgang??

HA EN FIN DAG! DERE ALLE ER SÅÅ FLINKE!! [/quote]

var jeg som skrev dette! synes bare det er så rart at jeg hadde gått ned etter karboutskeielsen og i tilegg følte meg mye bedre! hehe men jeg vet ikke jeg, tror jeg skal prøve meg frem med litt mer grønnsaker som innholder mer karber!

velkommen til alle nye! nå har vi jo blitt kjempemange!
Pusekatta; hva er fettavleiringer på levren? så bra at familien din har fått så gode resultater!
GretheH så snill du er som baker brød til familien! uansett hvor lenge man går på ketolyse og lavkarbo kommer nok gjærbakst aldri til å slutte å smake godt jeg var veldig humørsyk i begynnelsen, merker fortsatt at jeg kan bli litt moody hvis jeg ikke får i meg det jeg skal!
Tongetonjis det hørtes ut som en supergod lunch det som er viktig er at du spiser der ordentlig mett. når det gjelder ost så er det jo ikke noe karbo i det, men du bør vel kanskje være litt forsiktig med å spise hvis du ikke er sulten
zalto mm så deilig syns forsåvidt prisen ikke var så altfor ille heller

Idag er det tid for barseltreff her jeg kjenner jeg synes det er litt pinlig å komme med egen mat. Men er jo barselmøte hver uke og kan jo ikke skeie ut hver uke heller! hvordan løser dere andre det? spiser dere det dere får servert når dere er borte eller er dere åpne om at dere er på diett?

efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 12:41   #141
petite fleur
Medlem

petite fleur er på en erverdig vei

Jeg er åpen om at jeg er på diett, synes det blir så mye greiere sånn. Hvis jeg skal i bursdag eller på kaffebesøk eller noe, sier jeg ofte fra på forhånd for at folk skal slipper å diske opp med hjembakst også rører jeg det ikke.....Redd for å fornærme noen, så da er det best å være ærlig

Ellers føler jeg at ting går bra hittil! Jeg svetter en del, det gjorde jeg forrige gang jeg var på ketolyse også, så noen dager blir det 2 runder i dusjen på meg. Men, synes det er en liten pris å betale for å se at vekta faktisk går ned. Måtte smugveie meg i dag også (jeg er skikkelig dårlig på å veie meg kun en dag i uka! Må få mannen til å gjemme vekta, he he), og jeg har gått ned 700 g fra i går, da ble jeg så GLAD 2,5 kg på 8 dager, og 5 cm inn - det er SÅ motiverende!

Ellers synes jeg også at det gøy at vi har blitt så mange her, moro å lese om andres historier, erfaringer og tips. Takk for tips om brødmix! Den skal testes!

petite fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 16:07   #142
GretheH
Medlem

GretheH sin avatar

Hei igjen alle sammen.
Akkurat 1 uke på kur og minus 2,4 kilo!!!!
Måtte jo veie meg i dag på 1-ukers-dagen.

Er i litt bedre humør i dag, men veldig tung i beina. Ble skikkelig syk i natt med først masse krampe i armer og ben, så neeeesten oppkast. Grøss.
Har doblet dosen med magnesium for å se om det hjelper og så må jeg være litt mere forsiktig med maten. Er operert GBP så jeg tåler ikke alt det der fettet jeg har i meg.

Bakte brød til meg selv også. (legger oppskrifta i journalen min for de som vil ha den) I hele brødet, som forresten er saftig og godt, er det 39 karbo fordelt på 580 gram. Så ei skive vil være på 2 gram karbo. Det synes jeg er passe. Og så baker jeg meg knekkebrød også som blir på 1 karbo pr stk.

Skal nå ut å prøve hunden min på sykkeltur for første gang. Får se hvor langt formen min holder og om han takler en sykkel. (Han er snart 10 mnd)

Gammel 12-04-11, 16:16   #143
Vatti
Medlem

Medlem siden: May 2004
Vatti er på en erverdig vei

Altså, her er det krise. Sånn er det hver gang jeg skal slanke meg. Jeg setter i gang med godt mot, så går det fint første uken men så blir jeg hysterisk og begynner å trikse og fikse andre uken og så blir alt ødelagt.

Gikk ned 1.5 kg første uken, men nå har jeg ikke gått ned noe mer og jeg frykter veiedagen på fredag. Så hva har jeg gjort i dag?? Jo, jeg har gjort det jeg alltid gjør og som jeg denne gangen ikke skulle gjøre. Jeg har spist en lavkarbo-ekstremdiett-rett-i-koppen-suppe til frokost klokken syv og siden det har jeg ikke spist noe. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal spise heller. Dette skjer hver gang.
Hvis ikke jeg passer meg nå så får jeg migrene (av for lite/uregelmessig mat) og da blir jeg såpass dårlig at jeg må spise det jeg vet hjelper mot kvalme og greier - og da er potetgull en favoritt. Selv om jeg ALDRI spiser det ellers fordi jeg egentlig ikke liker det.

Mine nye slankevenner - HANK MEG INN IGJEN!!!

Nå skal jeg steke et par egg og litt bacon. Er på 16,7 g karbo i dag så jeg må passe godt på nå. Jeg vet jo egentlig at man ikke går ned dersom man ikke spiser, så hvorfor spiser jeg ikke? Trenger minst 3 måltider om dagen, det vet jeg jo.

Noen inspirerende og kloke ord? Om bare jeg kommer meg gjennom denne vanskelige startfasen så skal det nok gå lettere. Synes ikke det er vanskelig å "slanke seg" men får ikke ordenlig effekt av det så lenge jeg ikke gjør det riktig, og når jeg trikser&fikser med kostholdet hele tiden så fungerer det jo ikke.

Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 16:17   #144
FrustrertFrøken
Medlem

FrustrertFrøken sin avatar

FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Jeg har gått opp noen gram siden i går! Satser på at det er bare vann, eller hormonelle forandringer siden jeg snart har eggløsning..
Jeg kommer til å tillate meg en mellomstor påske-sprekk! For da er jeg sikker på at jeg klarer å fokusere etterpå igjen, når det ikke er noen sånne godis høytider på en stund..
Det er liksom sukker som er vanskelig for meg å unngå.. Men etter påske går det mot varmere tider, og jeg har som regel ikke lyst på godis når det er varmt ute, så da blir det bra Mat med karbohydrater går det helt fint for meg å kutte ut.. Brød har jeg aldri likt uansett

Gammel 12-04-11, 16:21   #145
FrustrertFrøken
Medlem

FrustrertFrøken sin avatar

FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Vatti: Jeg sliter med å få i meg nok mat jeg også. Jeg går på ADHD medisiner, så jeg har dårlig matlyst. Prøver så godt jeg kan Det jeg gjør er å lage noe å ha klart utover dagen når matlysten forsvinner, noe som er lett å bare gå å ta i kjøleskapet

Gammel 12-04-11, 17:05   #146
efre
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
efre er på en erverdig vei

hei damer! håper dere har hatt en kjempe fin dag i dag! vi har vært på barseltreff i dag og jeg klarte selfølgelig å glemme igjen maten min hjemme! men til min store overaskelse hadde hun vi skulle være hos laget lavkarbo omelett til meg! snakk om god service!
petite fleur så utrolig bra! da blir man jo super motivert!
GretheH huff da er ikke noe greit å være syk! jah har selv funnet ut at kosttilskudd er viktig på ketolyse!
Vatti du må slutte å stresse så fælt, du er jo kjempe flink!! prøv å slappe av og spis når du er sulten. du har gått på dette litt over en uke og du har allerede gått ned i vekt! Det beste med denne kuren er at man ikke skal gå sulten! hvis du spiser for lite vil kroppen lagre fettet istedet for å kvitte seg med det! så senk skuldrene og slapp av noe som kan være lurt i startfasen er å planlegge alle måltidene sine, spesielt middagene! hjemmelaget knekkebrød med lavkarbo pålegg eller tyrkisk yougurt med bringebær og nøtter er supermat å ha liggende hvis du trenger noe med en gang!
Unnnimoor eggløsning og mensen kan påvirker vekta så kan være vann

efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 17:51   #147
petite fleur
Medlem

petite fleur er på en erverdig vei

Enkel og grei mat å ha liggende, som går fort å fikse:

-Sånne porsjonspakker med biff som de selger på Kiwi (God helg-tilbudet). Så har jeg masse nydelig kryddersmør oppå + litt brokkoli. Hadde det til lunsj i dag, under 1 karbo

-Nannahs knekkebrød med brie eller greddost, fort og godt!

_Hvis du har kjøttdeig liggende: Ta en neve, form den til en burger i hånda di, stek den og spis den! Tar 5 minutter å steke, da lager du litt salat ved siden av.

Kan tenke meg at smoothies også er kjapt og greit, har ikke prøvd det ennå...

Må stikke, ungene maser Men har egentlig mer på hjertet!

petite fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 19:17   #148
GretheH
Medlem

GretheH sin avatar

Kjenner meg igjen der ja Vatti. Jeg sliter med å finne på småmåltider så jeg trasker hyllemetre på butikken etter mat. Ser sikkert smart ut på en liten plass...hihi

Mine tips til småmåltid;
Steke en løvbiff på den ene siden, snu den og legg på ost og krydder, brett den i to og stek på begge sider. Nam!
Ha ei skål mandler på salongbordet.
Ferdigskivet ost
Cottageost med sukrin er også godt.

Stå på alle sammen! Synes alle er så flinke.

Gammel 12-04-11, 21:42   #149
dumidalia
Medlem

dumidalia sin avatar

Dere er så flinke! Flott jobba, alle sammen, ikke glem å klapp deg selv på skuldra også!

Jeg har vært innestengt med syk gutt siden lørdag, så i dag var det godt å komme seg på jobb igjen. Jeg takler ikke å sitte inne, altså.. Straks bedre i humøret når jeg får være ute og gjøre noe fornuftig

Jeg lagde en nydelig lasagne i går, DENNE oppskriften. Jeg hadde squash i mellom lagene i stedet for ost. Den ble kjempegod og mettende. Og det beste av alt, mannen og venninna mi som spiste av den merket ikke at det ikke var pasta i den De lurte fælt på om jeg egentlig kunne spise dette.

Vi var på middag hos mine kjære svigerforeldre, og gode svigermor hadde laget egen middag til meg, siden de andre spiste fiskekaker og potet. Hun hadde stekt fisk i masse godt krydder, laget salat og kokt blomkål med smør på. Det er så deilig og enkelt når folk tar hensyn, jeg blir så rørt

Nå skal jeg lage middagsplan for resten av uken mens jeg ser på frustrerte fruer, tirsdagskosekveld for mor

Gammel 12-04-11, 22:17   #150
Tunge Tonjis
Medlem

Tunge Tonjis sin avatar

Min andre dag på ketolyse i dag og stixen er lyserosa

Jeg føler kanskje at jeg spiser litt merkelig. Kan noen av dere andre bekrefte eller avkrefte dette? Til frokost koker jeg to egg og steker noen skiver med bacon. (og spiser dette selvfølgelig ;p) + vann og svart kaffe. "Mellommåltid" tre skiver spekeskinke + 4 mandler. Til lunsj i dag, spiser jeg innmaten på en sandwich med salat, salami og chevre fra Waynes coffee + svart kaffe og vann. Til middag så lagde jeg en KNALLGOD omelett med egg, bacon, fløte, rødløk, ost, salt og pepper + vann. Til kvelds ovnsstekte jeg firkanter med Jarlsberg og det var nyyydelig + vann. Straks etterpå ble jeg fysen på no, og da passet det godt at jeg hadde gele i kjøleskapet. Jell'O med bringebærsmak + vann. Tok ikke så mye mer enn et par spiseskjeer, men men.

Høres dette helt merkelig ut? Eller er det sånn dere også holder på? wræææl. Blir usikker på denne menyen min altså..Håper på gode tips til hvordan jeg kan gjøre ting bedre.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei! Start 20. april Sense Ketolysekuren 524 30-01-10 12:42
1 april - veldig morsom... HP Generell diskusjon 10 02-04-06 12:40

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.