Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Møllerens lavkarbobrød?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-09-12, 17:12   #26
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Møllerens lavkarbobrød?

Jeg har bakt dette. Veldig enkelt å lage ! Og jeg synes det ble godt. Ser ikke for meg at jeg kan spise det i store mengder, men kanskje et par skriver av og til går an.

Gammel 21-09-12, 17:23   #27
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Jeg har akt det endel ganger og synes det er ok, men om man er på utkikk etter et enkelt rød å ake ut, kan jeg virkelig anefale rødmiksen til funksjonell mat! Det er mye edre enn dette og virkelig mettende. Og mye færre karohydrater. Og mye edre enn vanlig rød Godt med andre ord

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 17:31   #28
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Jeg har akt det endel ganger og synes det er ok, men om man er på utkikk etter et enkelt rød å ake ut, kan jeg virkelig anefale rødmiksen til funksjonell mat! Det er mye edre enn dette og virkelig mettende. Og mye færre karohydrater. Og mye edre enn vanlig rød Godt med andre ord

Brødet er godt ja! Jeg lager ett brød av to poser slik at jeg får normal størrelse på brødet.

Mailer over en b til Vibeke!

Gammel 21-09-12, 18:02   #29
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Brødet er godt ja! Jeg lager ett brød av to poser slik at jeg får normal størrelse på brødet.

Mailer over en b til Vibeke!

Takk Kanutten, den savnet jeg så veldig
har du vurdert å kjøpe i større kvanta fra Funksjonell mat? Jeg lurer på å kjøpe 8 kg...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 18:06   #30
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Takk Kanutten, den savnet jeg så veldig
har du vurdert å kjøpe i større kvanta fra Funksjonell mat? Jeg lurer på å kjøpe 8 kg...

Jeg har vurdert et eller annet ja, for vekta har nå stoppet helt opp. Leverte ymse blodprøver til legen i dag for å sjekke hvorfor. Apropos funksjonell mat. Det er et par nordpå med to søte små som er med i et program som Ravi har. Det handler om å flytte på en gård. Dama i dette paret er ei lavkarbodame; Line Holdal, og jeg hun sysler med funksjonell mat. Skal sjekke. Jeg skal i allefall se programmet.

Sist redigert av Kanutten : 21-09-12 kl 18:13.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 18:14   #31
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har vurdert et eller annet ja, for vekta har nå stoppet helt opp. Leverte ymse blodprøver til legen i dag for å sjekke hvorfor. Apropos funksjonell mat. Det er et par nordpå med to søte små som er med i et program som Ravi har. Det handler om å flytte på en gård. Dama i dette paret er ei lavkarbodame; Line Holdal, og jeg hun sysler med funksjonell mat. Skal sjekke. Jeg skal i allefall se programmet.

Programmet begynte i går!

Gammel 21-09-12, 21:26   #32
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Møllerens lavkarbobrød?

Jeg har lyst til å prøve den fra fuksjonell mat også, bra med mindre karber.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Møllerens lavkarbobrød didda65 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 62 03-05-15 22:50
Har testet Møllerens lavkarbobrød Mortil1 Lavkarbo generelt 25 27-09-11 13:42
Møllerens bygg- og hveteris & fedon smukkas Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 30-09-10 21:44
Axa go green vs. møllerens solsikkefrø Licota Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 28-03-10 13:06
Lavkarbobrød Ivory Bakst 1 15-06-09 12:50

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.