Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-10-12, 19:22   #901
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Og man kan legge på seg av for høyt kortisol...

Er egentlig bare innom for å si at jeg FORTSATT ER PMS! og vekta deretter... Er en og en halv uke forsinket og det er frustrerende og et tegn på en periode i livet som jeg synes skal komme senere....

Så humøret er ikke av det sprudlende slaget.... Kommer sterkere tilbake senere

*klem*

Gammel 18-10-12, 20:25   #902
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Det er skremmende å tenke på "den alderen " Fedona. Skrek høyt da det ble foreslått som forklaring på mine svettetokter... Heldigvis (?) var det medisiner, dessverre er jeg best på å finne bivirkninger når jeg slutter med noe. Håper du ikke skal fortsette å gå så lenge med PMS. Det er slitsomt.

Her kommer stadig nye stressfaktorer til... Men holder meg på den smale sti ellers har jeg fått dato for operasjon, DET er godt, ha noe konkret!

Så bra du har fått dato; det er greit å ha noe å forholde seg til: Er det stor operasjon slik at du blir innlagt eller "bare" dagkirurgi?

Og man kan legge på seg av for høyt kortisol...

Er egentlig bare innom for å si at jeg FORTSATT ER PMS! og vekta deretter... Er en og en halv uke forsinket og det er frustrerende og et tegn på en periode i livet som jeg synes skal komme senere....

Så humøret er ikke av det sprudlende slaget.... Kommer sterkere tilbake senere

Pust ut! Det trenger ikke være overgangsalderen! Jeg har hatt perioder med svettetokter, utsatt mens o.l. gjennom flere år (5-6 år). Legen sjekket med blodprøve for et par år siden for da var jeg bomsikker altså, men nei...

Jeg har lest litt om koritsol de siste dagene, og fant en nettside (Dr. google er min "fastlege") http://www.dhea.no/stress_kortisol.html Dette DHEA: noen som kjenner til hva det er?

Er litt skeptisk til slike "vidunderkurer" men blir jo litt skremt når jeg leser om det og da. Er glad jeg ikke er helseutdannet, og vet alt som skulle/burde/kunne/helst ha vært

Jeg har begynt å slippe vann nå, og det er deilig. Men det blir nok ingen minstenotering i morgen igjen nei.... HAr forresten fått ny favoritt på middagsfronten; skjærer løk og hodekål i tynne strimler og steker/blanker lett i smør til de er myke. Faktisk bedre spagettierstatning enn squash. Anbefales!

Bruker også mer krydder på middagen, og merker at jeg ikke er så fysen på "noe" etter maten. Håper det varer!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 22:19   #903
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Det er heldigvis "bare" dagkirurgi ja, men på sin måte er det skummelt å bli sendt hjem så raskt og. Men selve inngrepet er vel ikke mitt største problem, det handler om relasjonene...

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 09:40   #904
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Så bra du har fått dato; det er greit å ha noe å forholde seg til: Er det stor operasjon slik at du blir innlagt eller "bare" dagkirurgi?

Pust ut! Det trenger ikke være overgangsalderen! Jeg har hatt perioder med svettetokter, utsatt mens o.l. gjennom flere år (5-6 år). Legen sjekket med blodprøve for et par år siden for da var jeg bomsikker altså, men nei...

Jeg har lest litt om koritsol de siste dagene, og fant en nettside (Dr. google er min "fastlege") http://www.dhea.no/stress_kortisol.html Dette DHEA: noen som kjenner til hva det er?

Er litt skeptisk til slike "vidunderkurer" men blir jo litt skremt når jeg leser om det og da. Er glad jeg ikke er helseutdannet, og vet alt som skulle/burde/kunne/helst ha vært

Jeg har begynt å slippe vann nå, og det er deilig. Men det blir nok ingen minstenotering i morgen igjen nei.... HAr forresten fått ny favoritt på middagsfronten; skjærer løk og hodekål i tynne strimler og steker/blanker lett i smør til de er myke. Faktisk bedre spagettierstatning enn squash. Anbefales!

Bruker også mer krydder på middagen, og merker at jeg ikke er så fysen på
"noe" etter maten. Håper det varer!

Å! Det var jammen godt å lese at det ikke trenger være overgangsalderen at du har hatt det sånn i flere år er god lesning for meg

Så bra at du slipper vannet! Jeg har også gjort det i dag. For plutselig er jeg ikke pms lengre

Ha en flott helg! Den spaghettien skal prøves

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 09:41   #905
Fedona
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

*klem*

Den klemmen var god tusen takk!

Gammel 19-10-12, 10:24   #906
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Du er helt sikker på at du ikke har en liten hybelboer i magen?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 10:40   #907
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

DHEA er ett av moderhormonene, såvidt jeg husker. Har man for lite så er det sjanse for at det blir lite lengre ut i hormonbalansen også (gjelder visst androgen/østrogensiden)
http://www.mayoclinic.com/health/dhea/NS_patient-dhea

DHEA produseres ut av kolesterol, så det er nok en årsak til å ikke ha fullstendig fettskrekk ...

Har hørt noen anektdoter at i tillegg til de mer kjente virkningene av DHEA så bidrar det til ungdommelig hud og motstandsdyktighet mot solbrenning... Og er en del av fruktbarhetskonglomeratet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dehydroepiandrosterone

VSB:
Tvitvi. Det går nok helt greit.

Gammel 19-10-12, 12:36   #908
Fedona
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Du er helt sikker på at du ikke har en liten hybelboer i magen?

He, he ja! Det er jeg helt sikker på mannen har sterilisert seg så det hadde vært veldig dumt om jeg var det

Gammel 19-10-12, 13:16   #909
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Bare innom som snarest for å rapportere. Fantastisk jentetur med flott kosthold de tre første dagen, så ble kostholdsrutinene mer "humpete".....

Ikke kjempekrise ennå, men merker at med en gang jeg slurver så vil kroppen ha MEEEEEER! Sliter litt med å komme i vater igjen, men står på så godt jeg kan. Jentetur til Oslo nå i helgen, og så er det fullt fokus igjen.

Ikke så verst vekt: Opp 400 gram - det kan jeg leve med

God helg!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 17:40   #910
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Festina - så koselig. Og det har jo vært en "billig" tur da...

Tarato: oktoberutgaven av VOF har en bra artikkel om DHEA, ser jeg.

Gammel 20-10-12, 15:22   #911
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Ha ha ha; en liten hybelboer i magen; en god måte å si det på! Ei venninne av meg som er helsesøster sa en gang at vi skulle bare visst hvor mange damer i alderen rundt 50 som faktisk kom for å ta en graviditetstest. Men godt å høre at du ikke er PMS lengre; det er jo fryktelig slitsomt både for deg og de rundt deg.

Vekta i går var 800 g over minstenotering; helt greit. Fokuserer på minstenotering og lar alle målingene som viser mer enn dette bare skli glatt forbi. Gidder ikke bruke energi på dem fordi de ordner seg etterhvert igjen. Det er lettere å si det nå da jeg faktisk har gått ned, og jeg hadde albsolutt ikke tatt så lett på det for et år siden da jeg kjempet for hvert eneste gram.

Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 11:55   #912
Fedona
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Ha ha ha; en liten hybelboer i magen; en god måte å si det på! Ei venninne av meg som er helsesøster sa en gang at vi skulle bare visst hvor mange damer i alderen rundt 50 som faktisk kom for å ta en graviditetstest. Men godt å høre at du ikke er PMS lengre; det er jo fryktelig slitsomt både for deg og de rundt deg.

Vekta i går var 800 g over minstenotering; helt greit. Fokuserer på minstenotering og lar alle målingene som viser mer enn dette bare skli glatt forbi. Gidder ikke bruke energi på dem fordi de ordner seg etterhvert igjen. Det er lettere å si det nå da jeg faktisk har gått ned, og jeg hadde albsolutt ikke tatt så lett på det for et år siden da jeg kjempet for hvert eneste gram.

Veldig fornuftig tankegang! Vi fokuserer på minstenotering! Det er bra du ikke stresser med det. Jeg var også sånn før, men nå tar jeg det hele med ro for jeg er bare så glad for at jeg endelig føler meg vel alt ordner seg om man bare følger stien.

I dag skal mannen og jeg ut og gå tur i det fine været. Det er lenge siden jeg gikk sist så det skal bli godt. Er bare spent på den hofta mi som krangler svært for tiden. Men skal ikke bruke den som unnskyldning!

Ha en deilig søndag!

Gammel 21-10-12, 13:07   #913
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Burde komme meg ut av sofaen jeg og... Men har ikke helt dagen.

Lørdagskos: frukt med hjemmelaget sjokoladedipp (70%+kremfløte) og et stykke lavkarbo sjokoladekake fra "karbolett". Ikke så helt gærent til meg å være.

Vekta slipper sakte men sikkert, vann regner jeg med, men det er nok dessverre noe fett fra utskeielsene også tenker jeg...

Ha en god søndag alle mann.

Min journal
Gammel 21-10-12, 20:15   #914
Poppy
Medlem

Poppy sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Poppy er ny på veien

Heisan! Jeg hører også hjemme i denne klubben tror jeg, dvs. lavkarbo uten å gå ned i vekt.
Startet med lavkarbo i fjor, men klarte ikke den varianten med mye fett dessverre. Deretter prøvde jeg "vanlig" lavkarbo og det likte kroppen min. Mindre hevelser, mindre eksem etc. Men dessverre ingen særlig vektnedgang.
Har prøvd å gå i meg selv, og konklusjonen er nok at jeg spiste for mye. For store porsjoner. Dessuten var det jo noen unntak her og der........

Begynte på Easylife for et par tre uker siden. Ser ut som om det fungerer sålangt, så jeg er optimistisk. Har laget meg en journal her, så dere får sjekke den om et par tre måneder og sjekke om jeg fremdeles ser like lyst på det. I mellomtiden kommer jeg til å kikke innom denne tråden for heie på oss.

"Hva ville du ha begynt med hvis du visste at du lyktes?"
Journalen

Poppy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:19   #915
Poppy
Medlem

Poppy sin avatar

Poppy er ny på veien

Unnskyld meg, men jeg har kanskje svart i feil tråd? Ser at denne tråden ligger under Low Carb High Fat, og High Fat er det jeg valgte bort.

Synes tråden var så fin at jeg ikke sjekket.

Lykke til alle sammen!

Journalen

Gammel 21-10-12, 20:28   #916
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Poppy, her.

Unnskyld meg, men jeg har kanskje svart i feil tråd? Ser at denne tråden ligger under Low Carb High Fat, og High Fat er det jeg valgte bort.

Synes tråden var så fin at jeg ikke sjekket.

Lykke til alle sammen!

Vel...det samme har jeg gjort (altså ikke sett at det er en LCHF-tråd), og jeg så det ikke før du påpekte...

Gammel 21-10-12, 21:16   #917
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Heisann Poppy og dere andre. Som trådstarter kan jeg fortelle at da jeg startet tråden, så ble den lagt på LCHF fordi jeg rett og slett mente den passet best der. I ettertid har jeg sett at den kunne vært flere andre plasser, uten at det har vært vesentlig viktig for meg. For min del Poppy; så leser jeg om meg selv når du skriver det du skriver. Jeg har tidligere nevnt at jeg ikke er i høy-fett klassen - det hjelper ikke på vektnedgang for min del. Så i dag ligger jeg mer på en lav-karbo/ lav-fett i den forstand at jeg spiser fett (smør, majones, oljer i salat osv) men dynger ikke på med fett for erstatte kh. For min del er det viktigst å ikke spise feil mat (matallergi), ikke for mye (store porsjoner) og jevnt med grønnsaker/salat i tillegg til nok vann, nok søvn, nok trim mv.

I tråden er det flere som har sine utfordringer med å gå ned i vekt, og du er hjertelig velkommen innom flere ganger!

Og litt mer aktiv!

Gammel 21-10-12, 21:41   #918
Poppy
Medlem

Poppy sin avatar

Poppy er ny på veien

Så bra! Da fortsetter jeg å følge med i denne tråden. Den er for oss alle, hurra!

Journalen

Gammel 21-10-12, 22:45   #919
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Poppy, her.

Så bra! Da fortsetter jeg å følge med i denne tråden. Den er for oss alle, hurra!

Så bra!! Tråden gjelder for alle; og særlig oss som ikke går ned vekt uten videre på LK. Gleder meg til å "bli kjent" med deg!

Jeg har hatt en fin dag i dag, med "ungene" på middag, fin gåtur, litt huslige sysler, strikking (og oppdaga at jeg har strikket feil), TV mm. En god energiboost til en krevende uke. Gleder meg til neste helg allerede!

Og litt mer aktiv!

Gammel 22-10-12, 08:01   #920
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Velkommen til dag

Som det sies, vi er flere som må være forsiktig med fett. Og lchf er vel uansett et hakk opp fra ketolyse? Selv ligger jeg vel et sted mellom dette og Fedon? Tja, etter halvannet år så prøver jeg vel å finne min vei.

Mandag, ny uke, nye muligheter. Håper verden blir greiere

Min journal
Gammel 22-10-12, 15:52   #921
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vel...det samme har jeg gjort (altså ikke sett at det er en LCHF-tråd), og jeg så det ikke før du påpekte...

Her er vi visst flere i samme båt! Men det gjør ingen ting - her må det være plass til alle uansett retning. Frustrasjonen med å ikke gå ned i vekt er jo den samme tenker jeg

Og løper ut igjen fra her slik at jeg kan komme meg ut på tur med hunden og slippe den dårlige samvittigheta pga. helgas utskeielser.....

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 18:44   #922
Fedona
Seniormedlem

Jeg har heller ikke tenkt over at det er en LCHF tråd. Og det spiller egentlig ikke noen rolle som andre sier her, så velkommen skal du være, Poppy

Så spennende med easy life! Det hadde jeg også vurdert om jeg hadde vært frisk. Er det mye trening? Og er det lavkarbo de går for? Mener å lese at de også hadde shaker? Nysgjerrig på dette så kommer til å besøke journalen din for å se hvordan det går.

Lykke til! Og kom innom her også da og rapportere om dette hjelper på vektnedgangen din

Gammel 22-10-12, 19:17   #923
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Heisann. Hva er dette easy life? Noe ala spis deg slank?

Dagen i dag har gått i ekspressfart og plutselig er det kveld. Fortsetter det sånn er jeg pensjonist før jeg vet ordet av det. Jeg er inne i ei spennende uke på jobb, med masse nytt og jeg har som mål å ikke ende opp med flere oppgaver enn før. De jeg har knekker meg allerede
Vekta slipper ikke taket her i gården; sikkert pga mye stress (er mye sliten også) og at jeg ikke har vært "nazi" nok med maten. I dag begynte jeg plutselig å tenke at jeg ikke vil ha en slik kropp resten av livet og at jeg må intensivere treningen for å få bukt med heng her og heng der. Det er første gangen jeg har slike tanker, og jeg husker fortsatt hvor provosert jeg ble da ei slank og fin arbeidskollega av meg sa det om seg selv for mange mange år siden. Jeg hørte vel mer kritikken av meg som ikke trente like mye som hun. Det hører med til historien at jeg dengang var 30 kg tyngre enn i dag, men likevel.
Nå har det seg sånn at da tenken var tenkt så ble den ikke så intens etter en tid, så nå er jeg veldig i tenkeboksen ift mer trening.
Ha en riktig god kveld alle sammen; her er det stearinlys og en kopp deilig te mens jeg leser avisene.

Og litt mer aktiv!

Gammel 22-10-12, 21:15   #924
Poppy
Medlem

Poppy sin avatar

Poppy er ny på veien

Hva er Easylife spør flere.
Det er et 12 månedersprogram som skal veilede og gi support innen riktig kosthold og trening. Jeg har innsett at jeg må trene resten av livet for å ha en sunn kropp, men trenger virkelig support for å finne treningsgleden. Fellestreninger og adgang til treningssenter vil hjelpe. Stedet hvor jeg går på Easylife er et vanlig treningssenter og målet er at jeg på sikt skal delta i vanlige treninger.

Når det gjelder mat så er Easylife ganske lavkarbo-orientert, men ikke så mye at kroppen skal være i ketose. Det er frivillig om man vil begynne med en kick-start på året med pulver og det har jeg valgt.
Jada, jada, jada, jeg vet at jeg blir kuttet hodet av nå. Men jeg tror det skal gå greit ettersom det er god veiledning på fasene fra supper til sunn mat.
Som sagt så er dette et 12 måneders program, og suppene/pulveret er bare en kort periode, så jeg håper på det beste.
Kroppen er nå i ketose, men når jeg skal begynne å spise vanlig så vil jeg gå ut av den. Dette fordi Easylife følger en "tallerkenmodell" hvor halvparten av maten skal være grønnsaker. Dog ikke grønnsaker fra under jorden.
Tror det kan passe meg bra for jeg elsker grønnsaker!

Bare spør om dere lurer på noe mer. Skal også prøve å være flink til å forklare i journalen min.

Journalen

Gammel 25-10-12, 20:33   #925
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Merkelige greier! Jeg skriver et langt innlegg og plutselig går jeg over i en annen side og mister alt jeg har skrevet!! Og jeg som hadde DET lange innlegget....

Poppy: jeg er av den oppfatning at alle og enhver må finne sin metode for vektnedgang; om easylife med eller uten pulver fungerer for deg så er det akkurat det som er viktig. Ikke noe annet. Stikk gjerne innom og del av dine (forhåpentligvis) gode erfaringer så vi andre også kan lære! Vektmessig er tingenes tilstand stabil her, men jeg har begynt å miste vann så i morges lå jeg 100 g over minstenotering. Kanskje er det lov å håpe på en ny i morgen?

Jeg var forresten innom Mål-til-jul-tråd nettopp, og måtte se hva det var jeg satte som mål for noen uker siden. Da oppdaga jeg at jeg veide mindre da enn i dag.. Jammen bra en ikke "mister balansen" av slike ting lengre altså!

Jeg opplever at folk ikke kjenner meg igjen; dog har jeg skiftet frisyre men lell!! Har vært på kleskjøp etter å ha funnet ut at mye av det som lå i skapet var både for stort og slitt. Siden jeg ikke har likt å handle klær når jeg ikke var tilfreds med utseendet så tok jeg vare på det gamle og brukte det. Nå er det over og ut, det som kan sendes til Fretex er sendt dit; resten er sendt til avfallsplassen. Har kjøpt meg to bukser, to skjorter og en dressjakke. Føler meg ganske fjong når jeg har det på altså! Jeg som alltid har hevdet at jeg er for «grov» til å kle meg som en dame skifter nå stil og satser på å bli det.

Muffinskanten over beltet er fortsatt tilstede, men ikke verre enn at en vid topp/skorte skjuler den akkurat nok til at jeg kan gå med skjorta. Og så ser jeg, når jeg ser meg rundt, at jaggu er det mange som har muffinskanter utafor bukselinninga, og jeg har altså ikke noe å skjemmes for!

Ønsker alle en fin kveld, og lykke til med veiing i morgen for dere som har det på kalenderen!

Og litt mer aktiv!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går man ned i vekt også på generell lavkarbo? dakota Spørsmål og svar 10 31-05-11 01:02
Går man ned i vekt med å spise SUNT (ikke lavkarbo) Kanskje Generell ernæringsdebatt 30 11-03-11 11:12
Har gått ned i vekt (det var ikke planen med å endre til lavkarbo-kosthold) meme Lavkarbo generelt 1 16-10-10 18:00
Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt? blå Vedlikeholdsdietten 3 03-11-07 15:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.