Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hovne ben.

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-09-06, 22:23   #1
Ariel
Juniormedlem

Ariel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Ariel er på en erverdig vei

Hovne ben.

Lurte på om noen kunne svare meg..? Har de to siste dagene hatt hovne ben/ankler. Har den siste uka hatt ferie og spist lavkarbo men alikevel litt mer og større måltider samt en mer salt enn vanlig. Har i tillegg gått opp i vekt. Er det vannansamlinger i kroppen og hva gjør jeg for å bedre det?
Ha ein fin kveld alle sammen .

Ariel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:32   #2
Smurfine
Medlem

Smurfine sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 46
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Hovne ben.

Her henger jeg meg på også, jeg har det på akkurat samme måte, men både fingre og føtter er hovna opp med meg. Magen føles kontant oppblåst og jeg spiser lavkarbo, prøver så godt jeg kan ihvertfall og så går jeg på metoferin.

Gammel 28-09-06, 00:45   #3
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Det jeg først tenker, er saltinntaket. Dernest syklus-betinget? Men da skulle dere vel kjent det igjen?
Det jeg også kan tenke meg, er at om man har levd SVÆRT lavkarbo (ketose), og så eter endel mer karber enn tidligere, er kroppen som en svamp etter å suge til seg karb. Og et gram karb binder 3 eller var det 4 gram vann....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:23   #4
Smurfine
Medlem

Smurfine sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 46
Smurfine er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Det jeg først tenker, er saltinntaket. Dernest syklus-betinget? Men da skulle dere vel kjent det igjen?
Det jeg også kan tenke meg, er at om man har levd SVÆRT lavkarbo (ketose), og så eter endel mer karber enn tidligere, er kroppen som en svamp etter å suge til seg karb. Og et gram karb binder 3 eller var det 4 gram vann....

Oj, det er mye. Jeg har jo ikke levd etter noen av disse folka jeg. Men prøver jo å spise minst mulig karber uansett. Fortsatt ganske hoven i fingre og ben men mye bedre nå ihvertfall. Hvordan jeg ligger an til syklusen min nå husker jeg ikke en gang, har akkurat slutta på pilla også så en får se hvor presis den blir da.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hovne bein! Lemen Spørsmål og svar 19 20-06-07 22:27

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.