Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

*sukk*

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-05-07, 17:52   #1
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

*sukk*

Det har jo gått greit med denna øvinga til nå, men etter middag i dag var jeg så sugen at jeg røyk på ett eple og en kvart banan Hvordan skal dette gå jeg som er SÅ glad i frukt...

Gammel 23-05-07, 18:13   #2
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: *sukk*

Kjøp avacado i stedenfor

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 18:32   #3
moinx
Gjest

Når jeg blir "snoken" pleier jeg å maule en frokostpannekake! De er sååååå goooode!!!
Prøvd dem? Jeg 3-dobler røra, og lager små lapper/sveler (gå akkurat 3 i panna om gangen)
Tilsetter litt Johannesbrødkjernemel (Løp å kjøp, must have!!) for å få litt tjukkere røre...

Får totalt 20 stk, og det blir under 1 karbe pr lapp!!

Du finner oppskrifta her:
http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...30&postcount=4

Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 19:35   #4
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Det har jo gått greit med denna øvinga til nå, men etter middag i dag var jeg så sugen at jeg røyk på ett eple og en kvart banan Hvordan skal dette gå jeg som er SÅ glad i frukt...

Bær isteden? Litt jordbær eller bringebær?

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 23:57   #5
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Creme Cherie ost! Den er genial maule når man er fysen mat

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.