Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Om å være sulten på ketolyse ...Er det normalt å ha en helt annen type sultfølelse? Jeg er ikke sånn "knurr" sulten mer, men om jeg ikke spiser etter klokka blir jeg nesten dårlig, svimete, kvalm...skikkelig uttafor. Jada jeg skjønner jo at den naturlige løsningen er å ha lunsjen litt før (men av og til så er det en lett saboterende frøken her...), men er dette det "vanlige"? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: AIBTB
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å være sulten på ketolyse...Jeg har heller ingen sultfølelse på samme måte som før. Merker at jeg kan gå lenge over normale tider før jeg kjenner at magen trenger mat. Men er ikke sulten for det.. Vanskelig å forklare |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å være sulten på ketolyse...Takk for svar!
![]() |
![]() |
#4 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å være sulten på ketolyse...Ja,det er helt normalt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å være sulten på ketolyse...Hei Megvel
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Om å være sulten på ketolyse...Sulten,ja...kjenner meg ikke sulten noe mer jeg heller. MEN jeg blir skikkelig UVEL om jeg ikke spiser. Var redd jeg skulle besvime på jobb i dag. Ganske travelt,så det ble ikke lunsj før kl 13.00..det er litt for sent. Lenge siden kl 07 og frokost! Hadde IFA i bilen,og knaska det på veien (hjemmesykepleien). neste gang skal jeg ta med meg maten I bilen) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#7 |
Ubekreftet Medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Alder: 42
![]() |
Sv: Om å være sulten på ketolyse ...Jeg ble utrolig fort sulten igjen de to første ukene. Jeg holdt på å bli sprø! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse...
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skal jeg ned for lite for ketolyse? | eno | Spørsmål og svar | 17 | 30-07-06 23:19 |
Å være mett, er lettere enn å være trist | sunbeam | Nyheter / media | 1 | 16-03-06 01:53 |
jeg har vært så sulten idag og i går... skjønner det ikke | Iset | Induksjonen | 2 | 23-02-04 17:30 |
Vil du være moderator? | HP | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 1 | 22-01-04 09:28 |