Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dokumentarer

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-03-08, 11:49   #1
medas
Seniormedlem

medas sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Dokumentarer

Noen som så dokumentaren på TVN i går? Begnynte seriøst å gråte da jeg så den. Jeg må liksom alltid se på sånne dokumentarer og allverdens slankeprogram og stort sett er det jo veldig lovende og oppløftende. I går var det bare utrolig trist. Vanskelig å sette seg inn i hvordan det er å være så stor. Tenkte spesielt på barna. Må være utrolig vanskelig og vondt å være barn i den situasjonen. Synes hun eldtse dattern var utrolig reflektert for aldern.

Noen som så det og vil dele noen tanker?

Gammel 11-03-08, 16:04   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Dokumentarer

jeg så desverre ikke denne, irriterende egentlig.
Går glipp av ¨så mye på tv jeg... glemmer meg bort med denne pcen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 16:10   #3
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Jeg så den heller ikke... Her er TV'n stort sett okkupert av sambo eller unger...

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 16:49   #4
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hele dokumentaren lå på Youtube før, men nå ser jeg at den er fjernet pga. rettigheter. :sur:

Helt grusomt ja. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor hun ikke fikk denne operasjonen tidligere?? Bare noen FÅ ÅR før, og hun kunne ha levd i dag, et helt nytt liv?

Gammel 11-03-08, 16:52   #5
medas
Seniormedlem

medas sin avatar

medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hele dokumentaren lå på Youtube før, men nå ser jeg at den er fjernet pga. rettigheter. :sur:

Helt grusomt ja. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor hun ikke fikk denne operasjonen tidligere?? Bare noen FÅ ÅR før, og hun kunne ha levd i dag, et helt nytt liv?

Uff, jeg vet. Vanskelig å forstå hvordan man kan la det gå så langt i det hele tatt.

Gammel 21-03-08, 17:34   #6
Puppeguri
Juniormedlem

Puppeguri sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Puppeguri er på en erverdig vei

Åh, nei, den så jeg ikke. Høres ut som noe jeg hadde likt å se!

Puppeguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Reduserer karbene Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 13:35   #7
medas
Seniormedlem

medas sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Puppeguri, her.

Åh, nei, den så jeg ikke. Høres ut som noe jeg hadde likt å se!

Kan jo godt tenkes den kommer i reprise, men jeg husker selvsagt ikke hva den het Får bare fortsette å følge med i programbladet

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.