Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() |
Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Gikk på vekta i dagtidlig, 72.8 *hurra* og ble kjempeglad! Endelig under 73! (det går litt tregt om dagen) Så jeg måtte liksom sjekke at det stemte og gikk på vekta en gang til.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 54
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Jo takk, jeg kjenner til det der. Jeg har desverre ikke noe godt svar til deg, men jeg har funnet ut at hjemme hos meg så kan det variere etter hvor stødig vekten står, hva den viser. Det kan variere ganske mye, så det er i grunn en farlig lek å begynne å dra vekta rundt i rommet og teste.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Hvor: oslo
Alder: 46
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Vekta mi er også slik, varierer litt hvordan du planter labbene på vekta også. Men jeg veier meg til jeg får samme resultat 3 ganger etter hverandre, da føler jeg meg trygg på at resultatet stemmer. Minus en kg siden sist lørdag |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else.
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Har begynt å kalle det for "trene step på vekta" |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?er viktig at vekta står på stødig underlag og ikke blir flyttet på , har jeg lest |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Dette "fenomenet" har irritert meg noe voldsomt i mange år. Vi kjøpte ny badevekt for 3 år siden og den har en variasjon på inntil 2 kilo! Møkkavekt. I tillegg slår den seg plutselig over på "pounds". |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose/ketolyse - der omkring..
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Ja det er noe herk at det skal være sånn! Vurderer seriøst å kjøpe meg en sånn gammeldags vekt, med gammeldags holdninger og som ikke lyver
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?
Tja - jeg har en sånn gammeldags vekt. Og på den veier jeg 3-4 kg mer enn på den digitale og på den hos legen. Den ble jeg irritert på da, og kjøpte derfor den digitale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Vurdert å bytte batteri? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Noen digitale vekter blir unøyaktige hvis de står på et gulv med varmekabler. Prøv å flytte den til f eks soverommet i stedet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Hvilke vekter har dere da?
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Har også digital vekt, sån som måler fett, vann osv. Har funnet ut at vekta varierer hvis jeg: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Jeg tråkker alltid kjapt på vekta en gang først, for å "skru" den på... Så setter jeg den på akkurat samme flisa hver gang, nøyaktig på samme sted...
Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Alder: 41
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?samme problemet har jeg også,det er forferdelig irriterende!hvor får man kjøpt vekt som måler vann å full pakke?mye koster dem sånn ca? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Her er en vekt som måler "full pakke":http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=62770 |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo a`la Lutz
![]() |
![]() |
#17 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Ofte er det billigste vektene som er unøyaktige! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Vekter som måler vann og annet som kan være kjekt er ofte unøyaktige fordi at de baserer seg på og sende strøm igjennom kroppen via elektrodeplater på selve brettet man står på. Den finner ut diverse ting ved at strømmen reagerer forskjellig når den treffer muskler og når den treffer fett, vann osv. Tror nok ikke det er en så nøyaktig måte og måle fett prosent og muskelmasse på f.eks så jeg ville ha spart pengene og kjøpt en som kun måler kilo
![]() |
![]() |
#19 |
Seniormedlem
Hvor: Asker
Alder: 65
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?... og jeg har en digital som kostet 299, - på Jernia. Den er meget stabil og viser nøyaktig på hundregrammet hver gang jeg går på den, - men sekunders og minutters mellomrom. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#20 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Legg fra dere mobilen et annet sted. Stråling og magnetfelt kan godt være årsaken til ville verdier. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat
![]() |
![]() |
#21 |
Seniormedlem
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Flyttet vekta fra badet og til soverommet, og nå er den ganske så syabil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?
Aha!!! Det skal jeg sjekke ut! Kanskje lurt å ikke veie seg på rommet der det trådløse nettverket og mobilen og en sattelittklokke puttrer hele tiden da
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
![]() |
Sv: Forskjellig vekt med kun noen sekunders mellomrom?Javel.... *klør meg i hodte* Dette ble ikke noe mindre forvirrende. Nå har jeg flyttet vekten til et rom uten mobil og trådløs stråling og all tingen.... og da varierte veken fortsatt. Men så har jeg gått ned... så det gjør ikke noe! hihi
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mulig å spise ketogent OG "vanlig" med noen timers mellomrom..? | glitre | Andre dietter | 7 | 10-10-09 11:42 |
Noen som har prøvd Bodyfat/fitness vekt? | Dippsey | Atkins kosthold | 4 | 08-04-08 15:44 |
Har gått noe opp i vekt. Noen tips? | terry | Lavkarbo generelt | 1 | 05-03-08 12:30 |
Mandler og vekt - kan noen veie for meg? | Viclin | Lavkarbo generelt | 2 | 22-08-07 14:49 |