Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Rådløs, maktesløs, valgets kval

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-01-09, 15:30   #1
Nynne♥
Gjest

Rådløs, maktesløs, valgets kval

Nå er jeg lei altså. innser at jeg ikke kan gjøre noe halvhjertet. Har siden 1 januar spist lavkarbo ispedd med eurodiett produkter. + unnet meg litt frukt og div. Har gått ned litt, men i dag visste vekta opp alt sammen + 0.5 kg til. Ser jo at jeg må være mye mere striks i kosthodet. Jeg er insulinresistent så tåler visst karbs dårligere enn jeg egnetlig trodde.

Så er det valgets kval da, skal jeg fortsette med Eurodiett som jeg jo har hatt fantastiske resultater med.. men som jeg er litt lei av. Eller skal jeg beg på ketolysekur?? grr føler meg bare så frustert i dag og vaklevåren, kunne ønske jeg fikk noen gode råd fra dere. Kjenner jeg beg å bli deppa av dette her...

Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 15:34   #2
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: rådløs, maktesløs, valgets kval...

Penger ut av vinduet å bruke edpulvergreier samtidig som du ikke er i ketose.... altså hvis du spiser frukt!
hva du gjør kommer vel an på hvor mye mer du skal ned i vekt? det kan jo være greit med en pause... om den ikke er for lang!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 15:57   #3
Nynne♥
Gjest

Sv: Rådløs, maktesløs, valgets kval ...

Har nok hatt pause for lenge og jeg går bare oppover, må ta i et tak, Ja enig med du at ed produkter er for dyrt til å sløses bort sånn som jeg har holdt på.

Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 18:06   #4
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Husker jeg feil, eller gikk du på Skaldeman en periode?
Isåfall, hvordan gikk det?

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 18:21   #5
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Du - hva med å gjøre ED uten produktene da? Funker veldig fint det også
Du skal jo ikke ned så mye, så vidt jeg husker, så da passer det kanskje med fase 2 og 3, uten produkter?

Håper det ordner seg!

Gammel 30-01-09, 21:33   #6
Nynne♥
Gjest

Forsøkte skaldeman ja men gikk bare nd 0,6 kg eller noe sånnt, så etter 3-4uker gav jeg opp.

Det å spise slik vi gjorde i fase 3 og 4 Enid er ikke det veldig likt ketolysekuren? Føler jeg trenger en pang start så vurderer ed igjen. Skal tenke på det iløpet av helgen, tenkte lese boken om ketolysekuren en gang til.

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
valgets kvaler, hehe... cilemora Lavkarbo generelt 2 27-10-07 21:36

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.