Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 50
![]() |
![]() Hjelp til min koneHar etter missunnelse fra min kone fått henne med i ketoseverdenen, men hun er fortsatt litt skeptisk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse.no
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 52
![]() |
Sv: Hjelp til min koneJeg har opplevd det motsatte- jeg har mistet fettet rundt magen først! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til min koneDet er nok ikke fett det er snakk om, men heller som du antyder en slags oppblåsthet. Det går nok over om ikke så lenge, da det normale jo er at man blir veldig fin i magen og problemer man før har hatt med f.eks. oppblåsthet forsvinner.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 50
![]() |
Sv: Hjelp til min koneFår håpe det er tilfelle, selv om det ikke dreier seg om luft. Lar det gå noen dager til og ser an. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse.no
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til min koneDin kone må kanskje lære seg at en kostholdsendring er ikke gjort i løpet av en uke eller to, gi det et par tre måneder før dere begynner å vurdere noe. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Hjelp til min kone
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hjelp hjelp! Noen med medisinutdannelse? | Photobscura | Fysisk og mental helse | 23 | 17-11-09 11:02 |
Får dere støtte av mann/kone/samboer? | MorStine | Ketolysekuren | 51 | 25-05-07 10:57 |