Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jippi

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-10-09, 09:54   #1
jannianne
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Hordaland
jannianne er på en erverdig vei

Jippi

JippiHar gått ned 4 kilo på 1 1/2 uke, det vil si jeg har 16 kg igjen til målet. Fant dette nettstedet for noen dager siden og er ikke helt kjent med alt enda. Hva gjør dere for å laste inn tabeller som viser vektnedgang i profilen? Et annet spørsmål, hvor finner jeg informasjon om hvordan en regner om karbohydrater til kalorier, og hva bør maksinntaket av karboydrater være per dag? Er helt fersking, med andre ord.

jannianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 08:55   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jippi

Hei og velkommen til verdens beste forum!

Her har du oppskrift på ticker!

Hva mener du med karbo til kalorier? At det er 4 kcal pr gram karbo?
Ellers er vi svært lite opptatt av kalorier her, de aller fleste teller bare karber!

Det står egenkomponert i filosofiboksen din. Da er det vanskelig å si hvor mye karber du skal ha.
På ketolyse skal du ligge på 15, lavkarbo er vel alt under 100, mens noen regner 72 som grense for hvor mange karer man kan spise uten å redusere på fettet!

Gammel 23-10-09, 11:11   #3
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Jippi

Signerer Kitt’s innlegg
Du kan lese om de ulike lavkarbo retningene her, http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=6

Vi regner ikke kh over i kalorier det er kun i spesielle tilfeller man teller kalorier på dette kostholdet, vi regner KUN kh.
Er du usikker på kh innholdet i ulike matvarer kan du slå opp her: www.matvareguiden.no
Denne lille brosjyren er genial, http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Ned 20 kg på 4 mnd! Bixen Ketolysekuren 12 05-10-09 22:04
Jippi! mocca75 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 27-06-08 10:48
Jippi! småstor Ketolysekuren 14 20-03-08 18:35
Jippi :) ninahe Ketolysekuren 4 27-02-07 17:05

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.