Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 49
![]() |
Når begynner dere å merke på klær og form?Skjønner jo at kroppen er i en stor endringsfase nå og jeg merker nok ikke så mye med det aller første. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiett
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner dere å merke på klær og form?jeg kjøpe et parr topper i sommer , alt for trange ,,nå etter tre uker ned ca 4 kilo , satt de som et skudd |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 58
![]() |
Sv: Når begynner dere å merke på klær og form?Jeg er litt rar sånn. Har haugevis med klær jeg vil komme inn i. Men skal vedde på jeg ikke vil bruke dem når jeg endelig kommer inn i dem... Da vil jeg heller kjøpe nye! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 49
![]() |
Sv: Når begynner dere å merke på klær og form?Lotta - jeg tenker helt likt, skal bare oppi og så kaste.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Valnøtter, stor forskjell fra merke til merke | elian | Lavkarbo generelt | 4 | 02-12-08 20:18 |
Har dere lagt merke til... | søt uten sukker | Generell diskusjon | 3 | 04-05-08 18:59 |
Hvilke merke matvare kjøper dere? | *Mette* | Ketolysekuren | 6 | 20-09-07 11:46 |
Veier dere dere med eller uten klær? | Dolly | Lavkarbo generelt | 23 | 27-03-07 09:50 |