Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#201 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Tusen takk for tips om arrheling |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fitline
![]() |
![]() |
#202 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Jeg var redd for å bli med de -10kg til jul men ser at jeg også har klart det. Husker jeg sa til meg selv at hvis jeg klarte å gå ned til 68 kg ville jeg være fornøyd men jeg er overhodet ikke det. Idealvekta mi (før fødsler 55-54 kg) frister nå mer enn noen gang før. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#203 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?
Du SKAL være fornøyd med målet ditt! Så setter du et nytt. Jeg synes du har vært kjempeflink, jeg! Men idealvekta før fødsel, vel .... Vi forandrer oss jo i kroppen - har lang erfaring på det der! Om du er et par kilo over de kiloene du ønsket deg, så synes jeg at det er kjempebra likevel, jeg. Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Ingen endring på vekta her, det ble 68 denne gangen også. Så, nå er det 8 uker og 5 kg ned, ikke et resultat jeg er fornøyd med, men som jeg kan akseptere. Nå blir det pause fra Ketosen i 2 uker, så får jeg satse på at jeg kan holde meg her i disse ukene uten å øke vekta noe særlig iallefall. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo
![]() |
![]() |
#205 |
Seniormedlem
Sv: Noen andre oktober-startere her?Enig Jolly! Elsker jula og kakene- slikt spises KUN i julen uansett, har jo stort sett vært på slanking de siste årene, men litt fri må man ha. kanskje kommer det mye på, men da har jeg laaaang tid å fjerne alt på etter jul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Jeg har ikke teknte å skeie ut verken i jula eller nytt år. Har klart å holde meg unna alt søtt selv om det har vært mange mange bursdagsselskap. Har fått mange komentarer på at jeg har gått ned mye |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Medlem
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
Noen andre oktober-startere her?Jepp jepp. vekta i dag var 67,5 faktisk, og det er jo bare helt rått etter ei helg ute å kjøre med julebord og mer eller mindre vanlig mat. Men, jeg prøver å begrense meg da, og tenke litt. Så, jeg er veldig forsiktig tidlig på da, for jeg VET at det kan komme noen utskeielser på ettermiddag/kveld nå i adventstia. Så, jeg er veldig optimistisk nå, sånn tett innpå jula. Greier jeg å holde meg på denne stien, så skal dette gå bra. Og jeg kan møte det nye året med hevet hode, klar for ny dyst med ketose i løpet av januar. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo
![]() |
![]() |
#208 |
Seniormedlem
Sv: Noen andre oktober-startere her?Så bra Jolly! Gøy da |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Seniormedlem
Hvor: Vestfold
Alder: 62
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Her er også planen "ingen utskeielser i jula":-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lav karbo
![]() |
![]() |
#210 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Gruer meg til veiedag i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Jeg sa at jeg ikke skal veie meg i dag men kunne ikke la være heller. Det ble +300 gr men tror at jeg er egentlig på minsu siden brystene mine er større enn hos Pamela Andersen eneste forskjell er at mine er fulle av melk og hennes av silikon |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Seniormedlem
Hvor: Østlandet
Alder: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Varme ullkluter kan hjelpe litt på melkespreng, har du forsøkt det? Er kjempespent på morgendagens veiing, etter bare 1,5 hekto ned på de forrige to ukene. Får se, men enn så lenge ser det bra ut |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
![]() |
![]() |
#213 |
Seniormedlem
Sv: Noen andre oktober-startere her?Ned 200 gr i dag ifra forrige onsdag. Og JAAA det er fremdeles innenfor den dumme kiloen jeg går opp og ned, men er faktisk STORFORNØYD jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Medlem
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Mor til to tette: Melkespreng er vondt ja! Håper det gir seg snart
![]() |
![]() |
#215 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Nå kan dere le men jeg har faktisk kefir kluter på brystene med ull klut utenpå og alle de harde knutene er borte siden i går |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Jaja, da var det veiedag idag. Har gått på fullstendig sprekk i går og idag så akkurat nå er jeg litt irritert på meg selv! Men gjort er gjort og spist er spist som man sier
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
![]() |
![]() |
#217 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?500 gr ned fra forrige onsdag...da ser det ut til og lee seg igjen da |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Medlem
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?-1.7 på meg!! Deilig. Det hadde stått litt "stille" noen uker nå. 13 kilo er borte. Og dvs at det er 39 kilo lettere for mine knær i følge boka til Torkil
![]() |
![]() |
#219 |
Seniormedlem
Sv: Noen andre oktober-startere her?Minus 1,7 på meg også, usikker på over hvor lang tid, sånn egentlig, siden det er to uker siden jeg sist var på veiing på den "offisielle" vekta.. Meeen, klager jo ikke, er over halvveis i "prosjekt vektnedgang" |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Seniormedlem
Sv: Noen andre oktober-startere her?Så flinke dere er alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#221 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Hei 1,7 på begge to, ikke dårlig, tvert imot deilig deilig:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?Nå er jeg der hvor jeg ikke tør å veie meg. Ser på vekta med skrekk hver morgen, selv om jeg stort sett har fulgt dietten. Har spist litt for lite grønnsaker, og drukket for lite vann. Glemmer å fylle "måleflaska" mi som er så god å ha for å vite hvor mye jeg drikker.... Bare det kan jo stoppe nedgangen, man må jo drikke mye med denne livsstilen. Men likevel, jeg fikk resultatene fra siste blodprøver: |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Seniormedlem
Sv: Noen andre oktober-startere her?Er spent på blodprøvene mine neste gang, jeg! SKal ta en sjekk i januar. Har ikke hatt "kjempehøyt" kolesterol, men har ligget litt på grensen. Blir nok bra |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Noen andre oktober-startere her?
gratulerer med flotte prøver !!!:-)) |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Seniormedlem
Sv: Noen andre oktober-startere her?veide meg i dag, samme som sist, ikke opp ikke ned- er fornøyd med det- jeg har perioden min og er uggen i kroppen. Litt oppblåst også. Neste veiing blir etter noen utskeielser, så de blir vel ikke så kjekke. MEN tenker på det som forbigående dårlige nyheter isåfall |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Handleliste til startere | K`s choice | Ketolysekuren | 93 | 10-09-11 16:23 |
September-startere! | Lillevoff | Ketolysekuren | 184 | 14-01-10 23:29 |
Er det noen andre Skaldeman'ere her? | Merete A | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 38 | 29-11-09 16:25 |
Noen andre som er HELT NYE? | Nok_er_nok | Spørsmål og svar | 13 | 26-11-09 19:21 |
Noen her som startet oktober -08? | Stellamor | Ketolysekuren | 15 | 23-11-09 21:13 |