Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Noe galt med siden?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-05-05, 12:44   #1
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Noe galt med siden?

Det er noe rart med lagringen på forumet..Når jeg går inn på f.eks journaler får jeg bare opp innlegg som ble skrevet i natt, altså ikke oppdaterte versjoner. Og når jeg går inn på min egen MUP får jeg enten den første eller den reviderte (endret den litt noen ganger i natt), alt etter hvor jeg går inn fra. Og får jeg den første versjonen får jeg ikke opp svarene fra de andre.

Hmm..noen som forsto?

Kort sagt: Når jeg går inn på lista over journalinnlegg ser det ut som det ikke har vært noen aktivitet på forumet siden i natt. Går jeg inn via f.eks "nye innlegg" får jeg opp de oppdaterte journalene.

Hva er gærnt a?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 10-05-05, 12:51   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Har du trykket reload? ctrl+f5?

Gammel 10-05-05, 16:01   #3
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Mofe, jeg er ikke dum.

Problemet oppstår bare når jeg går inn på trådene fra f.eks listen. Går jeg inn fra "nye tråder" kommer den oppdaterte versjonen opp.

Går jeg inn på min journal f.eks, og scroller, står det at alle de siste innleggene kom før 2 i natt..

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 10-05-05, 16:21   #4
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Hanne

Mofe, jeg er ikke dum.

Beklager, jeg prøvde bare å hjelpe.

Gammel 10-05-05, 16:27   #5
Albertine
Gjest

Har ingen problemer her nei. Hvordan er innstillingene dine i trådene? Viser du alltid siste først?

Svar med sitat
Gammel 10-05-05, 17:11   #6
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Opprinnelig lagt inn av mofe

Beklager, jeg prøvde bare å hjelpe.

Å nei, unnskyld, ikke ta det sånn! Jeg uttrykte meg litt frekt. La meg prøve igjen: Ja, jeg har prøvd det. Men takk for tipset.

Gammel 10-05-05, 17:12   #7
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Har ingen problemer her nei. Hvordan er innstillingene dine i trådene? Viser du alltid siste først?

Jepp. Hmm..så rart.

Gammel 10-05-05, 21:22   #8
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Prøv å slett midlertidige internett filer, og se hva som skjer da. Endre instillingene for hvor ofte du sjekker etter nye sider. Hjelper liksom ikke med dynamiske sider om bare det som ligger i midlertidige filer vises

Problemet er ihvertfall din PC, ikke forumet

Mofe: Det er bare F5 i Firefox og Explorer på windows

Alle andre: om du trykker F5 så vil nettleseren laste siden på nytt, med siste innhold.

Gammel 11-05-05, 01:23   #9
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Hmm..nå er alt i orden. Og jeg har ikke gjort noen ting for å fikse det. Merkelig.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaare Norum IGJEN! MHM Lavkarbo generelt 36 13-01-12 13:28
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.