Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
![]() Sliten og trett?Er i ketose nå, har vært det i nesten 2 uker nå, men er definetivt ikke noen durasel kanin med masse energi. . er jo nesten så jeg ikke orker å reise meg opp av sofaen jo .. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sliten og trett?Tar du noen tilskudd? Spiser du nok? Nok grønnsaker/salat? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sliten og trett?
Hvilke tilskudd anbefaler du da? Jeg går ikke på Ketolyse, og det eneste jeg tar er B-vitaminer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Sv: Sliten og trett?Jeg synes Ketolysetilskuddene holder i massevis |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Det kan ta opp til 4 uker før kroppen virkelig klarer å nyttegjøre seg ketoner osm brennstoff. I denne perioden er det vanlig å føle seg som du gjør.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Sliten og trett?Jeg får all maten min fra spisdegslank.. så jeg regner jo med de vet hva de gjør.. ?ang mengder. Jeg bruker ikke kostilskudd da de pillene jeg hadde i skapet var fulle av karbo. Er skikkelig pysete av å ta noe annet en det jeg "får servert" Så holder meg slavisk til den dietten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Vel, da hadde nok de fleste blitt slappe ja.. Det er jo fryktelig få kalorier i dagsrasjonene til spise deg slank.. Under 1000. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Da skjønner jeg ikke hvor for du spør oss her? Har du ikke noen innenfor Spis deg slank- greia som kan hjelpe deg? Lurt om du skriver Spis deg slank i filosofiboken din, så får du svar som "passer" litt bedre!
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Sliten og trett?Mona K, jeg synes du skal ta kontakt med de på Spis deg slank litt kvikt. For du kan ikke gå rundt og være så sliten. Når du spiser en fastsatt meny så er det i grunn ikke så mye råd vi kan gi deg.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() |
Sv: Sliten og trett?Det er det som er så fortvilende.. de har ikke tlf.. så har jeg sittet lenge å letet etter email.adr men fant ikke..kremt før gubben min fant det nå .. Ja er litt utålmodig, hehe. Ikke meningen å plage dere men dere kommer alltid med gode svar som gjør at jeg føler meg mer og mer klar for å klare dette selv. For helt ærlig orker jeg ikke mer av spis deg slank menyen, den gjør meg kvalm (de har til og med søtsoffer i enkelte av middagene sine) og jeg våkner alltid opp med oversøt tunge uansett hvor mye jeg skrubber tunga og tennene mine før jeg legger meg. Jeg er et skikkelig søttroll men dette er for mye for meg. Fikk denne dietten anbefalt av legen min. Jeg var på kurset deres men sitter egentlig igjen med mer spørsmål enn svar.. Da jeg spurte de på kurset om noe, virket det jo nesten som om de ble irriterte og syntes jeg var dum. Ikke sikkert de var det men det var den følelsen jeg satt igjen med. Mye av maten deres er god, for all del, men tror ikke den er rett for meg for jeg gruer meg til hvert måltid, og da sitter jeg på en måte her imellom barken og veden.. for jeg vil jo bli tynn.. jeg går masse ned.. ja jeg blir syk men har hele tiden tenkt at det er normalt til å begynne med (derfor jeg spurte dere). Har jo lest at ketose gir mer energi, ikke mindre.. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre for jeg vil ihvertfall ikke begynne å legge på meg igjen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() |
Sv: Sliten og trett?Hei Mona K |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
![]() |
Sv: Sliten og trett?Tusen takk matglad=) Er bra å høre at det ikke bare er jeg som syns spis deg slank maten smaker likt, de bruker jo de samme sausene i nesten alt virker det som.. til og med nesten morsomt .. blomkål suppa smaker mye av det samme som tomat suppa.. hvordan går det an liksom ? er jo så forskjelig som det går ann å få det .. Jeg er på vei til Meny for å kjøpe ketolysetablettene nå=) Og tenkte jeg skulle kjøpe det nett kurset som de også har også =) Klem |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trøtt og sliten | antikarb | Generell diskusjon | 1 | 03-08-08 15:47 |