Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Walden Farm - kalorifritt

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-03-10, 23:21   #1
low karb/high protein
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2010
low karb/high protein er på en erverdig vei

Walden Farm - kalorifritt

Hei.
Jeg har vært inne på blant annet www.dialife.dk og www.waldenfarm.com, hvor de selger produkter som visstnok skal være uten kalorier (sjekk noen av produktene og omtale av de her: http://www.dialife.dk/group.asp?group=60).

Men for å være ærlig, kan en egentlig stole på dette? Det virker liksom for godt til å være sant synes jeg. Bestilte flere produkter, blant annet sirup, majones og peanøttsmør, herfra og det smaker jo fantastisk! Er jo bare helt utrolig godt! Og da får jeg meg liksom ikke til å tro på at er helt kalorifritt? Hva tenker dere, kan det være riktig?

Grunnen også til at jeg er skeptisk er jo at flere, som aktins og fedon, snakker mye om sine "sukkerfri" produkter som blant annet er søtet med Maltitol og liknende. Maltitol hiver meg rett ut av ketolyse + at jeg gjennom blodsukkerapparatet mitt ser at det påvirker blodsukkeret! Til tross for at de sier det ikke skal gjøre det...

har utrolig lyst til å kjøpe mer av disse produktene fra dialife, men er kjipt å hive i seg mengder av dette for å så legge på seg fordi "null kalorier"-reklamen faktisk ikke stemmer..

low karb/high protein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:25   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Walden Farm - kalorifritt

Nå teller ikke vi kalorier her, men karber.... tastefeil, kanskje?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:49   #3
low karb/high protein
Juniormedlem

Ja, men tenkte mer på at når det står kalorifritt står det også at er 0gr karbohydrat. Står at produktene inneholder 0fett, karb eller protein, og jeg får liksom ikke dette til å stemme? Kan en lage produkt uten absolutt noe næringsinnhold?

low karb/high protein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:51   #4
low karb/high protein
Juniormedlem

Ikke misforstå, jeg er slettes ikke redd for å få i meg fett og proteiner siden jeg også følger en lavkarbodiett. Er bare at ikke tror på/skjønner at disse produktene kan være totalt uten karbohydrater? har som sagt blitt lurt før med sukkeralkoholer som trekkes fra slik at netcarb står lavt, men så har det vist seg at disse likevel har påvirket blodsukkeret mye og slik blir karbohydrater uansett =/

Gammel 18-03-10, 23:51   #5
LineJM
Seniormedlem

LineJM sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
LineJM er på en erverdig vei

Et matlignende produkt?

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:55   #6
low karb/high protein
Juniormedlem

Er mest sauser, majones, peanøttsmør, sirup, syltetøy og den slags type ting..

Gammel 22-03-10, 20:22   #7
low karb/high protein
Juniormedlem

ingen som vet...? =(

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Godt tilbud på walden farms produkter caz Lavkarbo generelt 4 23-03-10 08:23
Walden farm vibeke84 Spørsmål og svar 3 18-09-09 00:08
Walden Farms "peanøttsmør" selges Sugarpill Generell diskusjon 3 16-09-09 15:15
Walden Farms produktene Pantress Spørsmål og svar 0 21-10-08 23:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.