Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lurer på en del ting ...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-04-10, 16:29   #1
Snusmumrikken
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Snusmumrikken er på en erverdig vei

Lurer på en del ting ...

Heihei! Er ny her, så skjønner ikke så mye, men prøver meg fordet jeg
Har nettopp startet på Ketolysekuren (igjen) og lurer på en del ting.

1. Noen gode tips til hvordan jeg kan få i meg nokk fett? Spiser bacon hver dag til frokost, men det holder vel ikke det ?
2. Er det dumt å spise Atkins barer mens man er er ketolysekur?
3. Er 1.66 høy og veier ca 66-7 kg, vil det funke like bra på meg?, selv om jeg i følge det andre sider har "idealvekta" så har jeg jo masse ekstra fett på kroppen!?
4. Vil man gå ned fortere hvis man trener? Jeg er en av de som får frysninger på hele kroppen bare av å tenke på å trene og i så fall, hvordan trening?

Vet det her ble litt mye kansje, har fått masse tips og svar ved å lese andre innlegg men er fortsatt litt usikker på det her

Snusmumrikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lindebrg Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 16:43   #2
LenaBeatrice
Seniormedlem

LenaBeatrice sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Lurer på en del ting...

Opprinnelig lagt inn av Snusmumrikken, her.

Heihei! Er ny her, så skjønner ikke så mye, men prøver meg fordet jeg
Har nettopp startet på Ketolysekuren (igjen) og lurer på en del ting.

1. Noen gode tips til hvordan jeg kan få i meg nokk fett? Spiser bacon hver dag til frokost, men det holder vel ikke det ?
2. Er det dumt å spise Atkins barer mens man er er ketolysekur?
3. Er 1.66 høy og veier ca 66-7 kg, vil det funke like bra på meg?, selv om jeg i følge det andre sider har "idealvekta" så har jeg jo masse ekstra fett på kroppen!?
4. Vil man gå ned fortere hvis man trener? Jeg er en av de som får frysninger på hele kroppen bare av å tenke på å trene og i så fall, hvordan trening?

Vet det her ble litt mye kansje, har fått masse tips og svar ved å lese andre innlegg men er fortsatt litt usikker på det her

Fett: smør, rømme, fete oster, cocosa, nakkekoteletter, avocado, fleskepølse, medisterdeig.........m.m.

Atkinsbarer: for noen er det dumt, for andre ikke.

Deg: om det funker på deg kan ingen av oss svare på før du har prøvd. Men med den vekta du har nå, så kan du muligens oppleve at det går saktere enn det gjorde for f.eks meg som veide nesten 140 kilo når jeg startet. Er ikke sikkert kroppen din er enig med deg i at du har masse fett på kroppen

Trening: mange opplever at vekttapet stopper opp ved trening, men det er nok oftest fordi man legger på seg muskler samtidig som man brenner bort fett. Så man må nesten bruke målebånd for å sjekke

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 20:16   #3
ada-emilie
Sperret

ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lurer på en del ting...

Hva med yoga og gåturer? Begynn i behagelig tempo til kroppen kommer i form, så vil du av deg selv ta i mer og mer ettersom du får mer styrke og kondis.

Fettkilder: udos choice er supert å ta en ss av over maten på tallerkenen. Grønnsaker smaker bedre med litt olje med salt og pepper på.

Cocosa, laks, ørret, fettrikt kjøtt, olivenolje, avokado, sesamolje, egg, ost, frø og nøtter inneholder fett.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 19:16   #4
Snusmumrikken
Nytt Medlem

Snusmumrikken er på en erverdig vei

Sv: Lurer på en del ting ...

Tusen takk får svar! Mange ting her jeg ikke ante innholdt fett! Hehe
Så fint med en sånn side som dette her! Mange gode tips

Snusmumrikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lindebrg Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:32   #5
Elmira86
Medlem

Elmira86 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Lurer på en del ting ...

Kjør på med smør, hehehe

Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lurer på et par ting ... Jompi Spørsmål og svar 3 02-06-09 23:58
Lurer på en ting! cammy Spørsmål og svar 2 28-04-09 12:15
Lurer på en ting Gizmo Ketolysekuren 3 17-01-09 14:35
Da er jeg klar, men lurer på et par ting :) Kanutta Ketolysekuren 3 05-07-08 18:19
Jeg er ny og lurer på en ting ... lille_flode Ketolysekuren 30 02-11-07 14:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.