Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tror dere det gjør noe ... (Fun light)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-06-10, 08:56   #26
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tror dere det gjør noe ... (Fun light)

Jeg er utrolig glad i kaldt vann. Men nyter gjerne lightbrus også. Jeg er ikke så glad i saft. Men som tørstedrikk kommer vann på førsteplass. For det stopper tørsten på en mye bedre måte, for meg i alle fall.

Må vel også nevne at jeg til tider har drukket veldig mye brus. Og er glad jeg nå i hovedsak drikker vann, med eller uten kullsyre.

Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 19:15   #27
Benedictee
Medlem

Benedictee sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 41
Benedictee er på en erverdig vei

Er en av dem som drikker mye, M Y E, Pepsi Max. Er vokst opp med vann til middag og ett glass cola i helgene. With that being said, det var også da jeg var tynn :P Så begynteman i jobb og oppdaget penger..oppdaget burgere..oppdaget brus. Og da var det gjort.
Kan glatt si at jeg er avhengig av pepsi max. Drikker aldri saft, synes det er for 'tørr' smak. Og liker ikke kaffe eller te.
Kjøpe iblandt en Imsdal eller Olden og den fylles gjerne opp 3-5 ganger iløpet av en arbeidsdag. Men ellers er det Pepsi Max som gjelder. Prøvde å stoppe for å se om det kunne være partystopper for meg, men holdt ikke ut mer enn ett døgn,så det vet jeg fortsatt ikke..hehe

Konklusjon: enig i at vann slukker tørsten best..det er bare så vanvittig kjedelig.

Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 23:26   #28
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

Prøvde å stoppe for å se om det kunne være partystopper for meg, men holdt ikke ut mer enn ett døgn,så det vet jeg fortsatt ikke..hehe

Jeg klarte etter mye om og men å hoppe av pespi max kjøret, og det er verdt det! Jeg føler meg helt anderledes, og det er helt klart en partystopper!

Gammel 23-06-10, 15:39   #29
MinaMarie85
Juniormedlem

MinaMarie85 sin avatar

Hvor: Lommedalen
Alder: 40
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Tror dere det gjør noe...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Noen ganger lurer jeg på om jeg er alene i verden om å syns at ett glass iskaldt vann er noe av det beste i verden. Virker som om mange har en eller annen form for problem med vann.

Jeg lurer rett og slett på om det er miljøet som har skapt dette. Jeg har bestandig drukket vann som tørstedrikk og vi har aldri fått noe annet enn vann til f.eks middag i oppveksten og at jeg, siden jeg har vært vant til å drikke vann faktisk liker det. Sånn vann med smak kan holdes langt unna meg. Syns vannet smaker litt "dødt" når det får smak.

Derfor så lurer jeg på; Dere som ikke er så glade i vann, er det fordi det er vann rett og slett og at dere aldri har drukket spesielt mye av det? Er det psykologisk? Eller er det fordi dere rett og slett syns vann smaker pyton?

Jeg for min del blir fysisk kvalm av å drikke rent vann når det blir mengder av det. Men en liter totalt om dagen er godt, når jeg er skikkelig tørst er det det beste i verden. Men når jeg drikker for å fylle en kvote som er så stor som den er på ketolyse kommer det rett og slett opp igjen om det blir for mye. Jeg har alltid drukket en del vann i grunn, og er vel derfor den første literen går fint, men som med alt annet er vi alle skrudd sammen litt forskjellig og har derfor forskjellige preferanser. Kroppen er ganske flink til å si fra hva den trenger og ikke når man først kommer seg ut av sukkeravhengigheten

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 16:48   #30
~Hilla~
Gjest

Kan drikke på litervis med vann, men blir lei det og da.... Savner juice innimellom jeg, så derfor kjøpte jeg med fanta sin iste som jeg akter å unne meg innimellom

Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 08:49   #31
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Jeg savner også juicen. Pleide alltid drikke det til lunsj på jobben. Så nå spriter jeg opp vannet med sitron eller lime.

Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 17:23   #32
Labomba
Seniormedlem

Labomba sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 61
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Jeg drikker massevis av Funsaft og elsker det. Jeg har aldri vært noe spes glad i søtsaker, så det virker ikke sånn at jeg får lyst på mere søtt. Serverer Peach-icetea til mine gjester også, så da er det enda hyggeligere å kunne drikke det samma sånn i hverdagen. Bruker det også som blandevann hvis jeg tar en drink. Masse isbiter, vodka, pære/eplesaft og masse mynteblader, kjører alt i blenderen og punter med mynte og limeskive. Finnes ikke en eneste av mine venner som sier "neitakk" til det.

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 09:59   #33
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Jeg lager gele av Fun light når jeg har lyst på noe godt. Ikke får jeg søtsug av det og ikke betyr det noe for vektnedgangen.

Gammel 26-07-10, 21:44   #34
Tunrida
Medlem

Tunrida sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 39
Tunrida er på en erverdig vei

Hva er taffelvann?

Labomba: Den drinken din må prøves

Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 21:48   #35
Gressenka
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Gressenka er på en erverdig vei

Vær obs på at det er ikke sikkert du merker "konsekvensene" av brusen før etter noen dager. Jeg trodde jeg kunne drikke pepsi max osv og likevel gå ned fordi jeg gikk ned så mye den første uka. Men Godt inn i andre uka så ser jeg at det ikke går...står bom stille...

Gammel 26-07-10, 21:50   #36
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.

Hva er taffelvann?

Grans bryggerier sin farris variant. Fås på Rema 1000.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva tror dere dette er? Nike Generell ernæringsdebatt 4 24-06-08 09:06
Går dette an tror dere? Elanessë Lavkarbo generelt 11 24-05-08 23:06
Tror dere på reinkarnasjon? Iset Livets lyse side 5 26-06-06 22:44
Liker dere den nye Coca Cola light med Splenda? Iset Lavkarbo generelt 18 05-02-06 21:16

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.