Sv: -25 kg Min lange vei til liv og helse :)
Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.
Hei bra!
For meg er det ikke noe som heter å begynne igjen, jeg har bekreftet selv at kostholdet ikke bare hjelper med vekten, men er sunnere for de som vil leve lange liv i forhold til de som sliter ut kroppen på sukker og stivelse. Nå jeg leser forskningen selv og ser hvordan den viser klaar sammenhengen mellom karbohydrater og de økende tilfellene av kreft og anna faenskap, så ville de bli som å begynne å røyke hvis jeg gikk tilbake å spiste slik mat igjen. 
Mvh
BiSm
vel for tre år siden var det heller ikke noe som het og begynne påan igjen for meg heller,, jeg gikk ned 22 kilo på lavkarbo ,,og form og alt var på topp , desverre så falt jeg for høykarbojævlen igjen for en stund siden
og jeg VET jo at jeg føler meg mye mye bedre i form på lavkarbo ,,men har desverre problemer med og komme inn igjen ,,
derfor ble jeg innspirert av deg
du har vært kjempeflink og stå på vidre ,, er som med røyken ,, har du en gang sluttet kan du aldri ta en festrøyk en gang,, for da er du snart på kjøret igjen ,,,,jeg vet det, holdt opp og røyke i 7 år ,,, og begynte så smått med en festrøyk ,, desverre ble det full røyking igjen