Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Auguststarternes tråd

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-09-10, 09:46   #301
KattaG
Medlem

KattaG sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Nei, jeg ammer ikke! Og jeg skjønner godt at du spør for jeg synes ikke noe om å amme i Ketose, men det får hver enkelt vurdere selv... Jeg diskuterer ikke sånt, for jeg har til tider vanskeligheter med å holde meg saklig!!!
Nå sitter jeg å drikker en lattè med eggemelk, og den ble jo sykt god!!! Jeg brukte 20 g smør, 1,5 dl vann og en eggeplomme. Traktet 2 kopper kaffe med dobbelt så mye pulver enn jeg pleier, og hadde oppi 4 suketter og 5 dråper vaniljeessens... NAAAAAAAM!!!! Men skal som sagt kjøpe usaltet smør, og en instant espresso... Da blir den nok 100 %

Jeg har espresso maskin Men ja, den skal lages flere ganger!! Er vel mindre karb i den enn med soya

KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:02   #302
MarensLille...
Medlem

MarensLille... sin avatar

Hvor: Porsgrunn
Alder: 45
MarensLille... er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Hei igjen Huff, snikveide meg i dag og har gått OPP 400 g siden forrige lørdag??? Vet ikke helt hvorfor, holder meg stort sett under 15 karber hver dag, og aldri over 20. Har riktignok ikke fått trimmet så mye denne uka, men likevel. Det er så mye bedre å stå stille på vekta enn å gå opp, liksom... Mister litt motivasjon da

Har kjøpt inn cocosa, mørk sjokolade og fribol banandrops til helga. Trenger å kose meg litt på lørdagskvelden, så da blir det lavkarbo sjokoladebiter og drops. Gleder meg Satser på en skogstur i morgen. Liker den skarpe luften om høsten, og med sol i tillegg, er det nok veldig fint oppe i skogen

Det der er så forskjellig fra person til person, det der med treningen... Jeg raste ned 3,7 kilo første uken på ketolyse, og da trente jeg ikke en gang! De neste to ukene har jeg trent endel, og vekten har stått bom stille... Snodig! Men skjønner at du mister litt motivasjon asså... Det er bare å holde ut, vi vet jo at det funker!!!

Hva bruker du cocosaen til...? Spiser den rent eller...? Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe inn et glass, eller om det er nødvendig...?

Skogstur hørtes nydelig ut! Kanskje jeg skulle tatt med meg eldstemann en tur ut i ettermiddag...
Elsker å være ute, men angst for orm og slangelignende djevler hemmer meg litt... Får håpe de har gått i dvale nå så jeg slipper å bli hentet ut fra skogsholtet i full panikkangst med tvangstrøye... *Hihi*

Nei, hold ut kjære du, plutselig raser det nedover med både deg og meg og alle sammen!!!

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:

Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:19   #303
Lille34
Medlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Ok, du har gått opp 400 gram, men føler du det på kroppen?

Nei, jeg føler det ikke på kroppen egentlig. Jeg begynte aldri med målebånd, men jeg merker jo at magen har gått ned ganske mye. Når jeg tenker meg om har det blitt mye kjøttdeig og annet salt denne uken, og det binder jo vann i kroppen, så noe av forklaringen ligger nok der.
Lykke til med veiingen søndag

Det er bare å holde ut, vi vet jo at det funker!!! Hva bruker du cocosaen til...? Spiser den rent eller...? Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe inn et glass, eller om det er nødvendig...?

Ja, skal definitivt holde ut Jeg vet jo at det helst skal gå litt sakte, slik at vekttapet er mer holdbart. Håper på ca 2 kg pr mnd, men blir bare litt utålmodig innimellom Cocosaen skal jeg bruke til å lage sjokoladebiter til lørdagskosen. De ser veldig gode ut
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25522

Og ja, dette skal vi klare

Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 13:17   #304
MarensLille...
Medlem

Husker dere å oppdatere veietråden folkens?????????????

Er så nysgjerrig på hvordan det går med alle sammen jeg!!!
Men det hadde vært fint om alle bare kan endre den første tråden de la inn underveis, slik at vi slipper å bla så mye frem og tilbake for å se hvem som har gått ned hva... osv... You see???

Gammel 03-09-10, 17:37   #305
Lillalill
Juniormedlem

Hvor: Rygge
Lillalill er på en erverdig vei

På dag 5. En ting som slo meg i dag er at jo lengre man kommer, jo større blir fallhøyden ved sprekk. Noe som igjen gir et incentiv til å holde seg. Ikke at jeg tror at jeg kommer til å være fullstendig sprekkfri frem til 1. desember, men det kan jo hende ... Jeg legger inn pause i hele desember, slik Torkil foreslår i ketolyseboken. Planen er å være ferdig til mai. Men er jeg ikke det, så tar jeg en ny tørn til høsten igjen.

Lillalill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 19:47   #306
Dollsine
Gjest

Artig med flere nye! Ser at det er flere som ikke går ned; jeg har målt med ketostix hver dag denne uka og vært i ketose alle dager med unntak av i går. Registrerer alt jeg spiser også, og håper og tror jeg kan finne en sammenheng. Gir ikke opp så lenge jeg ikke legger på meg! Selv om det er lite motiverende å stå sånn stille. Ser andre raser ned kilo på kilo - skulle jeg fulgt dette hadde jeg til nå gått ned 6-7 kg, og ikke 1,7 som det faktisk er. Nå er det helg med helgekos. Gleder meg! God helg til dere alle

Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:35   #307
Titania
Medlem

Titania sin avatar

Titania er ny på veien

Må innrømme at jeg har snikveid meg. Bom fast siden forrige uke.
Ikke veldig rart siden jeg har sprukket annenhver dag denne uka.

MEN jeg strammet inn ett hull i beltespenna !!!!! det er omtrent 2 cm rundt livet.

God helg alle sammen.

Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:52   #308
Medli
Juniormedlem

Hvor: Trondheim
Medli er på en erverdig vei

Nå har jeg akkurat blandet eggedosis av egg og sukrin.. Tok for det første aaalt for mye sukrin, og har bare håndvisp. xD Resultatet er supersøt halvblandet røre.. Uuh, kvalm etter 2ss. Er sinnsykt spent på veiing, faller ikke ut av ketose selv om jeg har uheldige dager. F.eks. var jeg med på Egon og spiste tacosalat, som inneholder mais.. Dårlig utslag den kvelden, men utslag er jo utslag! Har litt dårlig magefølelse (forhåpentligvis er det bare eggedosisen xD) :/

Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 21:18   #309
Tonje85
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 40
Tonje85 er på en erverdig vei

Denne uka har både hatt gode og dårlige dager. Jeg begynte så bra mandag og tirsdag og syntes alt gikk som en lek. Men onsdag måtte jeg holde meg hjemme fra jobben, for jeg har fått betennelse i kjevebeinet etter å ha opperert ut en visdomstann. Det er så vondt at jeg holder på å dø. Torsdag og fredag var jeg på seminar med jobben. Hadde store planer om å være flink og avstå fra alt som inneholdt for mange karber, men hadde stå utrolig store smerter og har knasket paralgin forte som sukkertøy og har styntes å synd på meg selv at alle forsetter gikk til hælvete. Nå prøver jeg å finne tilbake til motivasjonen og starte på'n igjen i morgen.

God helg alle sammen!

Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 21:28   #310
Muffin
Juniormedlem

Muffin sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 56
Muffin er på en erverdig vei

God bedring til deg, Tonje!

Muffin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 11:04   #311
Dollsine
Gjest

God morgen! Har spiste en bedre frokost her nå, med tebrød, smør, masse majones og egg. Livet er godt å leve med sånn god mat

Jeg var på en helsekostbutikk hvor jeg fant cocosa; visste ikke hva det skulle brukes til og spurte dama i kassa. Hun (skrinn og mager som bare det) brukte det på brødskiva med blåbær på. Smurte på et tykt lag sa hun; hun var så glad i kokossmaken. Jeg så ikke helt for meg å gjøre det samme så jeg droppet kjøpet. Sånn utenom sjokoladebiter - hva brukes det til??

Jeg har heldigvis ikke lyst på snop; og skulle det komme så tenker jeg på mørk sjokolade 86% - og så går det over. Digger mørk sjokkis men det smaker ikke mer. Tar heller ei skjei seterrømme; det smaker skikkelig søtt!

Nå gleder jeg meg til fårikålsesongen; masse fett kjøtt - som jeg jo aldri har spist pga nettopp fettet! Koker alltid fårikål uten hvetemel så det blir det å spise masse kjøtt og litt mindre kål. I stede for motsatt Nammis!

Hvordan gjør dere det med vitamintilskudd?? Jeg tar en krom, en selen og 3 magnesium + trantabletter. I den første ukene tok jeg alt samtidig; det har jeg skjønt ikke alltid er så lurt. Tar derfor hver og en spredt utover dagen. Hva tar dere? Har lest at kalium og kalsium er viktig og, men tenker at med så mye ost, rømme, fløte i kosten må det være nok. Tar jeg feil?

Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:44   #312
MarensLille...
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Nå gleder jeg meg til fårikålsesongen; masse fett kjøtt - som jeg jo aldri har spist pga nettopp fettet! Koker alltid fårikål uten hvetemel så det blir det å spise masse kjøtt og litt mindre kål. I stede for motsatt Nammis!

Hvordan gjør dere det med vitamintilskudd?? Jeg tar en krom, en selen og 3 magnesium + trantabletter. I den første ukene tok jeg alt samtidig; det har jeg skjønt ikke alltid er så lurt. Tar derfor hver og en spredt utover dagen. Hva tar dere? Har lest at kalium og kalsium er viktig og, men tenker at med så mye ost, rømme, fløte i kosten må det være nok. Tar jeg feil?

Samme her! Vi har allerede hatt en fårikålmiddag, og det smakte nyyyyydelig Hvetemel i fårikål, er det vanlig??? Vi bruker nå bare kål, kjøtt, vann, salt og maaaaaaasse hel pepper...

Jeg kjøpte alle tablettene fra www.ketolyse.no jeg, og der står det på pilleglassene når på døgnet man skal ta de
Frokost: Krom+Kalium, Lunsj: Selen+Sink, Middag: Krom+Kalium igjen, Kvelds: Magnesium.
Enkelt og greit

Gammel 04-09-10, 18:00   #313
hmmm
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 48
hmmm er på en erverdig vei

Jeg SLIIITER!
Orker ikke mat, og går opp i vekt. Er i ketose, men tipper kroppen min lagrer ALT, siden jeg har mista matlysta...... Dritt...

hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 19:05   #314
MarensLille...
Medlem

Opprinnelig lagt inn av hmmm, her.

Jeg SLIIITER!
Orker ikke mat, og går opp i vekt. Er i ketose, men tipper kroppen min lagrer ALT, siden jeg har mista matlysta...... Dritt...

Vet du, jeg var ganske nedfor jeg også for et par dager siden... Synes alt var slit, ingen matlyst osv... Vekta hadde stått bom stille i 2 uker... Mistet skikkelig motet helt til jeg tok meg selv i nakken i går. Drakk masse vann hele dagen, ingen pepsi max, 4 feite måltider (selv om jeg ikke var sulten) og når jeg gikk på vekta i morges... MINUS EN KILO FRA I GÅR!!!

Det jeg vil frem til er at jeg tror det er heeeeeeelt normalt å ha nedturer hvor alt virker bare bajs, men så plutselig løsner det igjen!!!

Hold ut kjære du, dette går over!!!

Gammel 04-09-10, 20:05   #315
hmmm
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 48
hmmm er på en erverdig vei

Ja, jeg får håper det.
Må drikke mer vann og spise mer fett. Tror du har helt rett.....

Dollsine: Hva algs tebrød er det du spiser til frokost?

hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 20:13   #316
Matlei
Juniormedlem

Matlei er på en erverdig vei

Hei

Måtte bare skrive inn noen tanker jeg har gjort meg i løpet av de nesten 14 dagene jeg har holdt på. Jeg trodde faktisk det skulle bli veldig vanskelig å ikke få spise sjokolade og potetgull som jeg VAR så glad i... kunne mumse om kveldene når ungene hadde lagt seg. MEN jeg har nesten ikke tenkt tanken på godis, og jeg har ikke sprukket og ikke vært over 20 kh noen dager. I dag baka jeg sjokoladekake til fotballturnering og jeg hadde ikke lyst å smake engang ER SÅ STOLT og har funnet ut en belønning til meg selv om kveldene da søtsuget var som værst... En halv SKYR skogsbær/vanilje med fløte... mmmmmmm.... Er jo såååå godt

Men i dag har jeg som sagt vært på fotballturnering så ble mange timer det ikke ble spist noe, andre kjøpte seg is og pølse i varmen mens jeg var fornøyd med livet og ei cola light. Jeg føler at energien er topp og hodepina som jeg var plaga med er helt borte

Og for dem som ikke ser endringer på vekta eller kanskje går litt opp - mål cm istedenfor Har hørt om mange som står stille på vekta ganske lenge mens kroppen strammes inn (og dersom man trener - definerer muskler) MEN det vises på cm og kjennes på klærne

God helg folkens og nyt den på skikkelig vis

Matlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:11   #317
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av hmmm, her.

Er i ketose, men tipper kroppen min lagrer ALT, siden jeg har mista matlysta...... Dritt...

Du sier noe som jeg har "fryktet".... gir ketostixen utslag når kroppen forbrenner det fettet vi spiser og??? Lurer på om det kan være det som skjer i kroppen siden jeg ikke går ned...

Jeg lager tebrød etter oppskrift fra LenaBeatrices tekaker:
Tebrød ca 6 stk

• 3 egg
  • 75 gram philadelphia ost (den fete typen)
  • 1/2 dl rømme/creme fraiche
  • litt salt
  • 1,5 ss fiberhusk
  • 20 g linfrø
  • 20 g sesamfrø
  • 20 g solsikkekjerner
  • Ca 40 – 50 g kruskakli - til røren blir tykk nok
  • 1 ts bakepulver

Pisk eggene lett, bland i ost, rømme, salt og fiberhusk til en jevn røre. Ha i kruskaklien til slutt; rør i litt etter litt med inntil 40 g og la røra stå i 8-10 min. Hvis den er veldig løs ha i mer. Røra skal bli tykk nok til å kunne legges på stekeplate i runde kaker og de SKAL flyte ut litt, men ikke så mye. Ha derfor i så lite kruskakli som mulig - det er her karbene sitter.

Ha i bakepulveret helt til slutt, rett før steking. Bruk ei skjei og legg 6-8 kaker på bakepapir på stekeplata.

Stek i ca 15 min på 170 grader eller til de er gyldne

Disse har jeg liggende i fryseren, og tar opp det jeg skal ha en dag. Er jeg mye på farten legger jeg et par i en pose i veska; da har jeg alltid mat tilgjengelig hvis noe dukker opp. Det er alltid ost å få tak i rundt omkring som brukes som pålegg. Hvert brød gir ca i underkant av en kh.

Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 23:35   #318
Dollsine
Gjest

Hvetemel i fårikål, er det vanlig??? Vi bruker nå bare kål, kjøtt, vann, salt og maaaaaaasse hel pepper...

Frokost: Krom+Kalium, Lunsj: Selen+Sink, Middag: Krom+Kalium igjen, Kvelds: Magnesium.
Enkelt og greit

Her i trøndelag bruker mange mel mellom lagene ja; har opplevd "søet" som en grøtete blanding og. Jeg bruker det aldri; kun det samme som du
Takk for tips til vitaminene; jeg tar en mulitivitamin med gerymax på morgenen, så fordeler jeg krom, selen og magnesium. Kanskje jeg skal kjøpe ketolysetablettene når jeg går tom og følge den planen?

Nå er lørdagskvelden snart over og det er tid for senga. Ha en god dag i morgen alle sammen!

Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 11:53   #319
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Hvor: Tromsø
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Søndag formiddag, og jeg føler meg SÅÅ elendig etter lørdagens sprekk på sure godterier... spiste garantert 2-300 gram. Hadde kjøpt inn nøtter, men det var ungenes smågodt som frista. Hva gjør dere for å unngå slike sprekker??? Kan vel ikke nekte barna lørdagsgodt, men duverden så mye lettere det hadde vært om jeg ikke hadde noe godt i huset.

Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 12:13   #320
Medli
Juniormedlem

Hvor: Trondheim
Medli er på en erverdig vei

Investerte i Hexebergs 'Frisk med lavkarbo' i går, og vil virkelig anbefale den ettersom det er fint å få mer info når man skal ha en slik livsstil. I tillegg inneholder den beskrivelser av utallige medisinske fordeler utover det å gå ned i vekt, som kan være gode å poengtere dersom man må 'forsvare' livsstilen sin. Det var også nyttig å lese mer om fett (som man lenge har blitt fortalt hvor 'farlig' er), og forstå spesifikt hvilken type som kan lede til hjerte- og karsykdommer (transfett, overveiende syntetisk og finnes i friterte matvarer og noe halvfabrikat i Norge).

Siden det står en hel masse om diabetes kommer jeg garantert til å ta med denne hjem til familien en gang jeg drar på besøk i høst, la dem låne den og håpe de tar hintet.. :P

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Du sier noe som jeg har "fryktet".... gir ketostixen utslag når kroppen forbrenner det fettet vi spiser og??? Lurer på om det kan være det som skjer i kroppen siden jeg ikke går ned...

Det kan være flere grunner til at man ikke går ned. Hexeberg nevner høyt alkoholinntak, stress og kortison. Ellers kan kroppen havne i en fase hvor den 'vurderer' om den burde forbrenne mer fett eller spare det til en periode med matmangel, men jeg fikk inntrykk av at dette var mest vanlig om man først hadde gått ned en hel del.. Uansett er det anbefalt å fortsette som før, og står man stille over 'lengre tid' (ukesvis eller månedsvis, litt upresist :P), så anbefaler hun faktisk å spise mer karber et par uker uker så stramme inn igjen. Eller vurdere porsjonsstørrelsene sine..

Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 12:21   #321
Biggirl
Medlem

Biggirl sin avatar

Hvor: Nordvestlandet
Alder: 39
Biggirl er på en erverdig vei
Smile

Er så kjekt å titte innom her og se hvor bra dere gjør det. noen utfordringer er det jo selvfølgelig, men da er det jo greit å diskutere det med andre i samme båt!
flotte nedganger på flere her inne og det er motiverende å se, selv om jeg selv ikke går like fort ned. i dag starter min tredje uke og jeg er i prøvefasen når det gjelder oppskrifter og sånn.

har et mål om å komme meg ned 10 kg til før jul, for da vil jeg være halvveis til ålvekten. hiv og hoi, er visst bare å brette opp ermene.
300 gr ned denne uken og -7 cm! er fornøyd med det, men satser på å trappe opp treningen og kutte ned på søtstoffene i uken som kommer. heller prøve å spise mer fett så jeg holder meg mett og unngår søtsuget.
lykke til med ny uke folkens.

Livsstilsbloggen min
Biggirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 13:00   #322
KattaG
Medlem

KattaG sin avatar

KattaG er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Søndag formiddag, og jeg føler meg SÅÅ elendig etter lørdagens sprekk på sure godterier... spiste garantert 2-300 gram. Hadde kjøpt inn nøtter, men det var ungenes smågodt som frista. Hva gjør dere for å unngå slike sprekker??? Kan vel ikke nekte barna lørdagsgodt, men duverden så mye lettere det hadde vært om jeg ikke hadde noe godt i huset.

Har du sett på oppskriftene for dessert? Du kan faktisk lage mye godt, bare ved å bruke søtningsmiddeli istedet, og en riktig oppskrift selvfølgelig Jeg har to ganger spist bær med fløte og splenda for ikke å sprekke. Er mye bedre det og så godt som det er!

KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 17:06   #323
Lille34
Medlem

I dag har jeg ikke gått på vekta Skal prøve å la være en hel uke, da stress over manglende vektnedgang ikke akkurat hjelper meg videre. Har begynt å skrive opp alt jeg skriver på diett.no for å holde oversikt med fettinntak mm. Jeg ligger ganske bra an, er sånn ca der jeg skal være. Prøver å spise mer grønnsaker og drikke mer vann, så får jeg håper alt dette fører til at vekta går nedover igjen

Fredag lagde jeg sjokoladebiter, sjok.muffins og vafler for å ha noe å kose meg med i helgen - likte ingen av delene Jeg får holde meg til god mat istedet. Spiste vanvittig middag i dag! Fylt kyllingfilét med baconbånd Fylte fileen med osteskiver og Tine smøreost urter da den var nesten ferdig stekt, surret et par baconskiver rundt og stekte til disse var brune. Hadde stekt tomat og kokt brokkoli til, og lagde en nydelig saus av stekefettet blandet med fløte. Nam Skal lage meg et par ostepizza biter til kvelds, de er det ihvertfall mer enn nok fett i.

Gammel 05-09-10, 17:08   #324
Lille34
Medlem

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Jeg har ikke hatt noen sprekker enda, men det hender godterisuget kommer ja. har jo unger i huset, og som dine så spiser de godteri på lørdager. Verst er det om de har sjokolade, da det er det beste jeg vet og det jeg savner mest...

Får jeg søthunger, pleier jeg å ta 1 dl creme fraice og blande med litt Fun Light. Smaker aldeles nyyydelig!

Gammel 05-09-10, 17:35   #325
MarensLille...
Medlem

Hei folkens

I dag har jeg vært i sverige med svigerforeldrene mine og hamstret kyllingfilet, svineschnitzel (skrives det sånn da tro ), karbonadedeig, bacon, spekemat, roastbeef og hamburgere! Også fant jeg sånne tynne spekepølser som het Ølkorv, som hadde NULL kh... O' du herlige pølse...
Kjøpte masse smågodt til jentungen også (min aller aller aller største last)... Og vet dere, det fristet ikke LITT en gang!!!

I love this life!!!

Håper alle har kommet seg gjennom helgen uten de alt for store utskeielsene, og at vi som har veiedag i morgen får fine resultater! Jeg skal begynne å måle midjen (den begynnende midjen vel og merke ) i morgen i tillegg til å veie meg, så det blir spennende å se fremover hvordan tallene blir...

Nyt de siste timene av helgen alle sammen, i morgen er det ny uke og maaaaaaaaange nye muligheter!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Julekake-tråd? Sepia Ketolysekuren 14 04-11-08 18:17
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.