Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#126 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
![]() ![]() ![]() |
Sv: Septemberskravetråden for 30+Da har jeg satt 5 ED muffins i stekeovnen - med masse kanel. Imorgen blir det muffins til kvelds, Kjekt å kunne fryse ned de 4 andre
![]() |
![]() |
#127 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 45
![]() |
Sv: Septemberskravetråden for 30+Grotingeling: Du er effektiv vil jeg si.. oljer benk og styrer på.
Min kostholdsfilosofi: Lindberg?
![]() |
![]() |
#128 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Septemberskravetråden for 30+
Signerer den der! I begynnelsen kan det hjelpe mye å ha f.eks ukesplaner over hva du skal spise. Kjøp stort en gang i uken (om du har mulighet) og beregn bittelitt mer enn du tror holder |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
![]() |
![]() |
#129 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Septemberskravetråden for 30+Catalina: Jeg har fått en god start, så jeg klager ikke så langt. Hvertfall ikke så veldig mye
![]() |
![]() |
#130 |
Seniormedlem
Hvor: Bergen
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Septemberskravetråden for 30+Jeg er også sluttet med å handle inn stort. Det er ganske så rart, men jeg bruker mindre penger nå enn jeg gjorde i starten. Og bruker enda mindre penger nå enn da jeg levde høykarbo merkelig nok... Men har blitt kresen, kan ha med det å gjøre. Jeg vil bare ha kjøttdeig, biff, kylling og svinestrimler. Og biff er dyrt, så da blir det svinestrimlene til rema... Jeg er litt matlei, men burde vel få i meg litt mer fisk. Jeg var på søstrene Hagelin i går og kjøpte meg 3 fiskekaker som var blitt laget av ren fisk. Det var knallgodt! Så om jeg bare går innom der iblant så tror jeg at jeg får dekket fiskebehovet |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
![]() |
![]() |
#131 |
Seniormedlem
Sv: Septemberskravetråden for 30+Jeg må legge til at jeg også spiser hovedsaklig brokkoli og isbergsalat til maten. Tilsetter også grønn paprika når jeg husker å kjøpe det |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
Sv: Septemberskravetråden for 30+Anarko, jeg bakte lavkarboeplekake i helga, og den ble godt mottatt av alle som spiste den, bare kremen ved siden av jeg bommet litt på |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#134 |
Medlem
![]() |
Sv: Septemberskravetråden for 30+ISNH: Ja jøss, utfra det du skriver så går nok alt rette veien; nedover.
![]() |
![]() |
#135 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 49
![]() ![]() |
Sv: Septemberskravletråden for 30+Her er det litt utskeiing for tiden.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo
![]() |
![]() |
#136 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Seniormedlem
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Sv: Septemberskravletråden for 30+September... Månaden går mot slutten og no merker eg godt at det er haust. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
![]() |
![]() |
#138 |
Seniormedlem
Sv: Septemberskravletråden for 30+har slitt med tretthet siden begynnelsen av august.. og etter spøk fra mamma er jeg nå redd jeg er gravid.. lurer på om jeg skal trosse kvalmen og stikke på meny og kjøpe en test nå istedenfor å vente til imorgen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Seniormedlem
Sv: Septemberskravletråden for 30+I dag har det vært strålende sol ute, og en herlig frisk luft. Akkurat sånn jeg liker - ikke iskald vinter, og heller ikke glovarm sommer. Må tilstå at høst og vår er mine favorittårstider. Av en eller annen grunn er jeg mer disponert for depresjoner på sommeren enn ellers, så jeg klager ikke på høsten.
![]() |
![]() |
#140 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Septemberskravletråden for 30+
Testen kan være negativ hvis du tester for tidlig, den viser ikke "ordentlig" resultat før etter 4 uker eller så
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#141 |
Seniormedlem
Sv: Septemberskravletråden for 30+Ville nok vært lengre uti enn det, om det hadde vært tilfelle. Så tror nok ikke det skjer noe nå. Men kanskje om noen år, hvis jeg når vekten jeg vil ha
![]() |
![]() |
#142 |
Seniormedlem
Sv: Septemberskravletråden for 30+mitt siste "stunt" var 1. august, så jeg er godt på vei om så er tilfelle.. hvilket er grunnen til at jeg vil vite det snart så det ikke er for sent å gjøre noe med det.. høres kanskje kynisk ut, men jeg er imot å sette uønskede barn til verden.. det er nok av dem der ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Seniormedlem
Sv: Septemberskravletråden for 30+Å gå og lure på om man er gravid er ikke direkte hyggelig.... Eller, om man vil være det så er det jo selvsagt bare flott |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Seniormedlem
Sv: Septemberskravletråden for 30+woa, tidenes laveste blodsukker målt.. sent på kvelden, 5.4! aldri målt så lavt om morgenen en gang! (ennå) dette lover bra for mandagens blodprøver |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Medlem
![]() |
Aha, da skjønner jeg.. Tenkte ikke å se på hva slags linje du holder deg på.
![]() |
![]() |
#146 |
Medlem
![]() |
Sv: Septemberskravletråden for 30+Sanney: lykke til med testen i morgen. (Jeg hadde ikke klart å vente til i morgen..).
![]() |
![]() |
#147 |
Seniormedlem
Sv: Septemberskravletråden for 30+testen var NEGATIV! wohoo! ingen potensielle unger å bekymre seg om no mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Medlem
![]() |
Sv: Septemberskravletråden for 30+Er det bare jeg som blir kvalm av tanken på egg? De første dagene var det veldig godt, men etter en uke med lavkarbo velter det seg i magen bare jeg tenker på egg. De siste dagene har jeg spist CC med bringebær til frokost. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF
![]() |
![]() |
#149 |
Seniormedlem
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Sv: Septemberskravletråden for 30+Eg syns framleis egg er like godt etter snart 4 mnd. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
![]() |
![]() |
#150 |
Seniormedlem
Sv: Septemberskravletråden for 30+Det fins jo mange variasjoner av eggeretter da? Av og til tar jeg bare en salat til frokost. Andre ganger så hopper jeg bare over hele skiten. Men noe som alltid er godt er fårepølse/mørpølse/salami osv osv med smøreost på. Det er frokost til tider for meg. Spesielt når jeg er matlei. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
30+, september |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|