![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
![]() |
Veggis gone bad!Nå begynner jeg å lure litt, og trenger litt råd.. Når jeg begynte på ketogen-kost så spiste jeg ikke kjøtt. Gikk ikke ned så mye, men ca 3-4 kg på tre måneder. Så tok jeg et opphold( eller sklei ut..), men har begynt på nytt igjen nå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogen og blid!
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 39
![]() ![]() |
Sv: Veggis gone bad!Kan være kroppen er litt forvirret og trenger litt mer tid? Jeg vet at jeg måtte være i ketose ganske lenge før kroppen taklet den nye omstillingen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Veggis gone bad!Jeg var der du er nå for drøyt to år siden. Etter åtte år som veggis så bare kjente jeg at NÅ, nå må kroppen ha kjøtt, faktisk. Og sånn ble det. Men jeg begynte veeeeldig forsiktig. Etter å ha vært veggis en stund, så har jo ikke kroppen hatt behov for å produsere det enzymet som bryter ned kjøtt. Jeg begynte med litt kylling, mer kylling, litt kjøttdeig, litt mer kjøttdeig etc. Etter en måneds tid var jeg fullbåren kjøttspiser! Hadde litt trøbbel med magen i overgangen, men det gikk greit da jeg tok det sakte, etter anbefalning fra andre frafalne veggiser. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Veggis gone bad!Tusen takk for gode svar. Tror jeg må spise mer fett da.. Har nok vært litt for raus med kjøttet. Og glemt fettet... Tror kroppen min har trengt litt kjøtt, så da har det vel blitt litt mye proteiner på en gang,, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogen og blid!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Oææ, veggis på besøk også nå | Serenio | Generell diskusjon | 23 | 03-08-10 19:08 |
Veggis på ketolyse | Maggen | Ketolysekuren | 8 | 24-07-09 19:36 |
proteiner når man er veggis... | maggotbaby | Andre dietter | 25 | 10-11-06 17:36 |
Fascinert veggis venter på | Spirea | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 13 | 30-01-06 00:25 |
Wannabe-veggis - type O | emma23 | Type O | 9 | 30-03-05 22:54 |