![]() |
#376 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Uff da, Val. Før jeg begynte på ketolyse prøvde jeg å slanke meg og gikk ned en-en og en halv kilo raskt. Jeg hadde totalt godteriforbud og spiste både mindre og sunt. Men jeg gikk ikke ned noe mer. Jeg måtte kjempe for å holde vekten på 84 kg, mens når jeg spiste det jeg hadde lyst på veide jeg et kilo mer. Gjett om jeg sprakk da?! Kroppen er ikke like sammarbeidsvillig alltid. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LKHF
![]() |
![]() |
#377 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja, er veldig fornøyd. Men får se hvor lenge det holder. Virker som om alle kiloene har kommet fra puppene, huden der har blitt mye løsere. Men sikkert noe med at jeg nettopp hadde melk i de og. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
#378 |
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Gruer meg til veiing i morra! |
![]() |
![]() |
#379 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Har veid meg vær dag jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#380 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
![]() |
![]() |
#381 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Val vet ikke om det stemmer men jeg har ofte hørt at muskeler veier mer en fett? Så kan jo kansje være derfor du ikke går ned så mye ? Men at du alikevel kansje forbrenner fett ? Har jo også hørt at muskler øker forbrenningen |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 43
![]() |
Spiser minimum 150 gram fett, og ingen tyggis eller sukkerfrie drops. Av og til bittelitt natreen, men max en ts pr dag.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#383 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja da vet ikke jeg =( hehe er så fersk selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Seniormedlem
![]() |
Har du kilosvis med pupp?!! Jeg hadde melk inntil en måned siden jeg også, så krympet har de gjort, men det er ikke så mye å ta av i utgangspunktet men de ble mindre enn før jeg ble gravid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Uff jeg er så lei av å være sliten å svimmel.Når jeg sitter føler jeg meg helt ok, men med en gang jeg prøver å reise meg blir jeg kjempesliten å svimmel.. sitter å gråter nå for orker snart ikke mer av denne følelsen av å være syk |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Var sånn de første to ukene jeg å nå har jeg utrolig mye energi, bobbler over her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?jeg har hold på i 4 uker på lørdag som kommer |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Håper det gir seg snart til deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Medlem
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg merket at formen bedret seg etter en måned og to dager. Jeg er fortsatt litt småkvalm og svimmel innimellom, men det er sjeldnere. Den første måneden var det så å si konstant. Håper det gir seg snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 43
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Det svartner for meg bare jeg ser opp i taket... Men så har jeg hatt bihulebetennelse i tre uker også da... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#392 |
Medlem
![]() |
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
![]() |
![]() |
#393 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Det hørtes ikke bra ut, superteddy. Har du sjekket blodtrykket ditt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Nei, namba, kilosvis med pupper hadde jeg ikke. Men har brutk 80e og nå er det litt for stort. Huden tar liksom plass, ikke puppene. Æsj, det hørtes ekkelt ut. Er ikke så ille da |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Og, 65 kg mamma, jeg spiser atkins bar hver dag, og det går heeeelt fint. Thank god for that. |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Medlem
![]() |
Ja, eg lurte på om det kunne ha noe med at vi drikke mye vann og skyller ut viktige stoffer som kroppen trenger. Eg tar ikke de tilskuddene pga amming. Har ikke vært til lege siden 6 ukers kontrollen etter fødselen så min vet ikke at jeg går på ketolyse.. Men håper det går over=)
Ja jeg håper det går fint her og, men forje gang jeg spsite følte jeg at det stoppet opp. Men kan og være pga mensen. Eller at jeg rett og slett bare stod litt stille. Tror jo det bare er meg som lurer meg selv til å tro at de barene er FYFY! Hehe.. Får se i morgen om vekta står stille elr om den fortsetter å gå ned. I teorien skulle jeg gått ned 100 gr i dag og 100 gram i morgen, fordi jeg har gått ned 100 gr hverdag denne uka, etter at jeg gikk opp 500gr=/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Fa*** en uke uten meieriprodukter, og jeg har gått opp! Nå har jeg ikke engang gått ned 2 kilo, nå er jeg 300 gram unna startvekt. grrrrrrr nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre |
![]() |
![]() |
#398 |
Seniormedlem
![]() |
Nei! Huff, jeg synes synd på deg jeg altså. Det er ille nok å slite med vekta om man ikke skal slite med slankingen også. Jeg håper bare ikke at du forlater oss selv om du velger å prøve noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Medlem
![]() |
Fy søren Val, dette er for kjipt altså!! Huff, det er kanskje ikke rette kuren for din kropp?!? Kanskje du må spørre disse ekspertene om de kan se igjennom matinntaket ditt og evt finne feil elr mangler?? Gi dem eksakt liste over alt du spiser så kanskje de klarer å finne ut av det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hei superteddy det er akkuratt sånn jeg har+ det føles som om jeg skal besvime så å si vær gang jeg reiser meg. Var hos legen i går og tok masse blodprøver så blir spennende å se hva de sier=) Hadde vært greit om de sier jeg mangler noe, sånn at jeg ikke får (nei alt er kjempefin!) og så sitter jeg videre å lurer på hva som feiler meg hehe. mangler jeg noe er det jo bare å spise det jeg mangler. Skal si fra hvordan det går |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |