Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatJoa..har jo en sånn boks, men den lille boksen er liksom for liten om man skal ha med seg dip eller guacamole og sånn.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatDe var hvertfall utsolgt for rosa akkurat nå så jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatDe rosa kommer til uka!
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatYay!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatOJ,nå bestilte jeg visst en laptopboks |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#31 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat
Den er helt suveren |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#32 |
Seniormedlem
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatNå kom min den rosa laptop, så nå er de altså på lager igjen. Den er bare sååå lekker.
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatGodt det er kantine der jeg jobber. Så slipper jeg å drasse på matboksen, eller matbokser i flertall..... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Low Carb
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
Hvor: Tromsø
Alder: 59
![]() ![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatJeg var og kikket i denne tråden og fikk i full fart sikret meg en rosa og en blå laptopmatboks, med matchende vesker til. Nå har jeg også bestilt suppetermos og ispose fra samme produsent fra e-bay, så nå er det bare å vente. De hadde forresten flere ulike varianter av ekstra innsatser til matboksene, så det er mulig å bestille flere sett med innerbokser. Jeg tror jeg klarer meg med mine to foreløpig. Men hvem vet? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger!
![]() |
![]() |
#35 |
Seniormedlem
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatNoen fra Bergen som skal bestille seg matboks???... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
![]() ![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatIkke for å ødelegge gleden... Men jeg bestilte meg en sånn laptop-greie i fjor.. brukte den 2 ganger.. og ga den bort. De er DIGER og tung, ikke lokk til alle boksene så det blir mye søl, mye plast og lite plass... osv osv. Og hvem gidder å gå med den veska i tillegg til vanlig veske/sekk? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen.
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
Hvor: Tromsø
Alder: 59
![]() ![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatDet var noen fine bokser på e-bay ja, men jeg synes den hamburgersaken var grusom! Men jeg kunne sikkert hatt bruk for den med fem bokser i en |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger!
![]() |
![]() |
#38 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatDenne ønsker jeg meg, men den er alt for dyr å bestille og det ser ikke ut som den finnes i Norge.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#39 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatMinstemann hadde elsket den burgerboksen!!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#40 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatDenne her virker jo helt suveren, bare 65 kroner også. Jeg skal bestille meg et par stykker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#41 |
Seniormedlem
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat[quote=nalana;400381]Denne ønsker jeg meg, men den er alt for dyr å bestille og det ser ikke ut som den finnes i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatNå har jeg bestilt meg RÅÅÅSA laptop! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
![]() |
![]() |
#43 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat[quote=Dilly;400531]
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
![]() |
![]() |
#44 |
Seniormedlem
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat[quote=Bee;400533]
3 emaljerte skåler, med lokk på den øverste. Fin til salater etc. Hver skål måler Ø 17 H 7 cm. Total H = 30 cm - inkl hanken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Seniormedlem
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatSynes matboksene blir større og større, det neste blir vel minikjøleskap på hjul, men oppladbart batteri...
![]() |
![]() |
#46 |
Supermoderator
Alder: 54
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatDe har disse (er jeg ganske sikker på) hos Tanum på Oslo City (øverste etasje)
![]() |
![]() |
#47 |
Seniormedlem
Hvor: Arendal
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat[quote=Bee;400533]
Synes den er nostalgisk og vakker jeg. Kunne tenkt meg en slik, men fremdeles det er for dyrt når den må bestilles.
Litt langt fra Arendal synes jeg, men Tanum høres kjent ut. Det er kanskje en kjede som finnes over hele landet? Skal søke litt jeg!
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#48 |
Seniormedlem
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat[quote=nalana;400617]
Hvis dette er en ting du har lett etter, så sender de jo tingene med posten, og det er jo i Norge, så så veldig mye billigere får du det vel ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Seniormedlem
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatFlere har opplevd at Laptop-matboxene er utsolgt på GodeStunder. De kommer igjen om ca 14 dager.
![]() |
![]() |
#50 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 46
![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomatAlveslotte har sånn burger matbokser |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|