Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-01-08, 21:15   #26
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat

Joa..har jo en sånn boks, men den lille boksen er liksom for liten om man skal ha med seg dip eller guacamole og sånn..

Vurdere å bestille en til da, med veske og termos, så da har jeg jo plutselig ekstra lokk...bruker jo bare èn boks av gangen..
HAr lilla fra før, så tenkte at om Erlend var interessert i å bruke en, kan jeg bestille en blå denne gangen..
Men jeg vil ha rosa veske...
Vet ikke om det går an, men....hehehe....

Hvis ikke, bestille jeg rosa, så får Erlend den lilla..

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 22:09   #27
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

De var hvertfall utsolgt for rosa akkurat nå så jeg.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:03   #28
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

De rosa kommer til uka!

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:13   #29
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Yay!!
Jeg spør igjen...
NOEN fra Bergen som vil bestille sammen med meg etterhvert, og spare porto?

Jeg er gira på å mekke skikkelig gode matpakker igjen..
Var så flink en periode..

Gammel 21-01-08, 19:56   #30
Millsi
Medlem

Millsi sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Millsi er på en erverdig vei

OJ,nå bestilte jeg visst en laptopboks Ville vel ha RÅÅSA,men klarte ikke vente hehe

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:03   #31
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Å, så mange fine matbokser!

Den rosa som du har bestilt var bare skikkelig lekker Eva! Også så bra at det er vannflaske med, og veske og alt og det!

Og den på lenken til jeef-mikro var jo genial med kjøleelement i! (Er det så bra som det høres ut jeefern?

Og martefie sin var jo lekker med alle fargene ...

Søren også at ikke storebror er litt mer vågal i kosten, tenk de gode lunsjpakkene vi er villige til å lage til ham, også vil han bare ha skive med leverpostei og fårepølse. Med agurk ved siden av hvis han er i det hjørnet. Kanskje også en gulrot, men stort sett kommer det hjem igjen. :sukk: Det er jammen bra jeg driver å lærer opp lillebror nå, jeg tror ikke jeg orker en til slik kresen unge. Men, men, det går fremover. I går fikk jeg ham til å spise salat.

Den er helt suveren du har en stor boks med kjøleelementet i midten, og to mindre som ligger oppå kjøleelementet, og lokk over det hele Lokket er genialt som fat

Gammel 07-02-08, 19:52   #32
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Nå kom min den rosa laptop, så nå er de altså på lager igjen. Den er bare sååå lekker.

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

Gammel 07-02-08, 19:57   #33
Bugs
Medlem

Medlem siden: Jan 2008
Bugs er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Godt det er kantine der jeg jobber. Så slipper jeg å drasse på matboksen, eller matbokser i flertall.....
Utvalget er bra, så jeg klarer å forsette mitt gode kosthold.
Men lykke til med innkjøp av nye matbokser.

Bugs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low Carb Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:02   #34
Santa Sofia
Medlem

Santa Sofia sin avatar

Hvor: Tromsø
Alder: 59
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Jeg var og kikket i denne tråden og fikk i full fart sikret meg en rosa og en blå laptopmatboks, med matchende vesker til. Nå har jeg også bestilt suppetermos og ispose fra samme produsent fra e-bay, så nå er det bare å vente. De hadde forresten flere ulike varianter av ekstra innsatser til matboksene, så det er mulig å bestille flere sett med innerbokser. Jeg tror jeg klarer meg med mine to foreløpig. Men hvem vet?

Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:09   #35
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Noen fra Bergen som skal bestille seg matboks???...

Gammel 07-02-08, 20:30   #36
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Ikke for å ødelegge gleden... Men jeg bestilte meg en sånn laptop-greie i fjor.. brukte den 2 ganger.. og ga den bort. De er DIGER og tung, ikke lokk til alle boksene så det blir mye søl, mye plast og lite plass... osv osv. Og hvem gidder å gå med den veska i tillegg til vanlig veske/sekk?

Men nå har jo jeg matboks-fetish da... Så i tillegg til diverse hello kitty varianter, har jeg nå kjøpt disse:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...MEWN:IT&ih=004

http://cgi.ebay.com/Japan-Made-Bento...QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.com/Japan-Made-Bento...QQcmdZViewItem

Burgerboksen er helt perfekt både i størrelse og inndeling, i tillegg til å være usannsynlig kul, får mye oppmerksomhet på spiserommet med en sånn

Tips: Søk på ebay på bento. Det er et japansk "lunch-system" som passer perfekt til lavkarbo!

Kjøp fra selgere som har butikk, "ebay-store". Jeg har ALDRI blitt lurt. Har heller ALDRI blitt stoppa i tollen så lenge varen koster under 200 kr (eksl frakt!) Bra dollarkurs om dagen, $36 er 197 kr.... Japan Bargain er en butikk å anbefale på ebay

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:37   #37
Santa Sofia
Medlem

Santa Sofia sin avatar

Hvor: Tromsø
Alder: 59
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Det var noen fine bokser på e-bay ja, men jeg synes den hamburgersaken var grusom! Men jeg kunne sikkert hatt bruk for den med fem bokser i en

Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 10:06   #38
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Denne ønsker jeg meg, men den er alt for dyr å bestille og det ser ikke ut som den finnes i Norge.

Får kikke litt rundt, noen må da ha noe lignende. Hadde ikke folk slike her hjemme på 70-tallet som ble brukt til turbokser da?

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 10:10   #39
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Minstemann hadde elsket den burgerboksen!!!

Jeg har ingen erfaring med e-bay, men forstår at jeg må se å melde meg inn!

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 14:45   #40
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Denne her virker jo helt suveren, bare 65 kroner også. Jeg skal bestille meg et par stykker.

Grei og billig matboks og andre kjekke ting

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 14:54   #41
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

[quote=nalana;400381]Denne ønsker jeg meg, men den er alt for dyr å bestille og det ser ikke ut som den finnes i Norge.
quote]

Hei nalana

Sjekk denne koster 203,-

Gammel 08-02-08, 14:55   #42
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Nå har jeg bestilt meg RÅÅÅSA laptop!

Gleder meg!

Har samme matboks som Georgine fra før, men synes ofte den er for liten. *matvrak*

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 14:55   #43
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

[quote=Dilly;400531]

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Denne ønsker jeg meg, men den er alt for dyr å bestille og det ser ikke ut som den finnes i Norge.
quote]

Hei nalana

Sjekk denne koster 203,-

Å herregud! Ser jo ut som ei diger melketønne!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 15:07   #44
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

[quote=Bee;400533]

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

3 emaljerte skåler, med lokk på den øverste. Fin til salater etc. Hver skål måler Ø 17 H 7 cm. Total H = 30 cm - inkl hanken.

Gammel 08-02-08, 16:44   #45
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Synes matboksene blir større og større, det neste blir vel minikjøleskap på hjul, men oppladbart batteri...

Gammel 08-02-08, 17:21   #46
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

De har disse (er jeg ganske sikker på) hos Tanum på Oslo City (øverste etasje)

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Får kikke litt rundt, noen må da ha noe lignende. Hadde ikke folk slike her hjemme på 70-tallet som ble brukt til turbokser da?

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 19:09   #47
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

[quote=Bee;400533]

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Synes den er nostalgisk og vakker jeg. Kunne tenkt meg en slik, men fremdeles det er for dyrt når den må bestilles.
Den ser veldig stor ut, men er bare 30 cm høy med hank, og såpass må den vel være

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

De har disse (er jeg ganske sikker på) hos Tanum på Oslo City (øverste etasje)

Litt langt fra Arendal synes jeg, men Tanum høres kjent ut. Det er kanskje en kjede som finnes over hele landet? Skal søke litt jeg!

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 19:16   #48
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

[quote=nalana;400617]

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Synes den er nostalgisk og vakker jeg. Kunne tenkt meg en slik, men fremdeles det er for dyrt når den må bestilles.
Den ser veldig stor ut, men er bare 30 cm høy med hank, og såpass må den vel være

Hvis dette er en ting du har lett etter, så sender de jo tingene med posten, og det er jo i Norge, så så veldig mye billigere får du det vel ikke.

Gammel 25-02-08, 20:59   #49
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Flere har opplevd at Laptop-matboxene er utsolgt på GodeStunder. De kommer igjen om ca 14 dager.

Gammel 29-07-09, 19:29   #50
4me
Medlem

4me sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 46
4me er ny på veien

Alveslotte har sånn burger matbokser

http://www.alveslottet.no/prod.php?id=2771

4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.